Κεφάλαιο 35 ( τελευταίο )

764 56 9
                                    

Ο Jungkook κατάπιε όταν σε είδε να βλέπεις με ένα κενό βλέμμα το παράθυρο. Έκανε τα βήματα του προς εσένα και στάθηκε δίπλα σου.

Jungkook: Γλυκιά -
Josephine: Μπορείς να φέρεις τον Taehyung μέσα?

Ο Jungkook χλεύασε και μετά μίλησε.

Jungkook: Και γιατί τον θες?
Josephine: Απλά θέλω να τον ευχαριστήσω που με έφερε στο νοσοκομείο και που με έσωσε.

Τα μάτια του Jungkook μάλωσαν και κράτησε το χέρι σου φέρνοντας το κοντά στα χείλη του.

Jungkook: Γλυκιά μου...συγγνώμη.
Josephine: Δεν το χρειάζομαι.

Προσπάθησες να πάρεις το χέρι σου από το κράτημα του.

Jungkook: Μην προσπαθήσεις να το τραβήξεις, τραυματίζει τον εαυτό σου.

Η Josephine ξεφύσηξε και μίλησε.

Josephine: Γιατί είσαι εδώ?
Jungkook: Εντάξει. Ήμουν κακό αγόρι... Σε πλήγωσα. Η Eunha με απείλησε.

Επιτέλους τον κοίταξες στο ανύσηχο πρόσωπο του και έσμιξες τα φρύδια σου.

Jungkook: Άσε με να σου εξηγήσω.
Josephine: Συνέχισε.

Ο Jungkook σου σκούπισε τα δάκρυα σου και χαμογέλασε.

Josephine: Σ-συγγνώμη.
Jungkook: Όχι...εγώ είμαι αυτός που θα έπρεπε να ζητήσει συγγνώμη. Σε αγαπάω, Josephine.
Josephine: Το ξέρω.
Jungkook: Φρόντισε να μου το πεις και εσύ αυτό που σου είπα, γλυκιά μου.
Josephine: Όχι...δεν θα το πω... Είναι η τιμωρία σου.

Ο Jungkook χαμογέλασε και σε φίλησε στο μέτωπο.

Jungkook: Σε αγαπάω τόσο πολύ που μπορώ να κάνω οτιδήποτε για σένα.
Josephine: Οτιδήποτε?
Jungkook: Ναι.
Josephine: Τότε παντρέψου με.

Τα μάτια του Jungkook άνοιξαν διάπλατα...κοίταξε το χαμογελαστό πρόσωπο σου και σου έδωσε ένα μικρό φιλί στα χειλη.

Jungkook: Ναι! Γαμώτο ναι! Αλλά περίμενε - εγώ έπρεπε να είμαι αυτός που θα σου έκανε την πρόταση γάμου.
Josephine: Αλλά το έκανα πρώτη και το δέχτηκες. Θα με παντρευτείς. Είσαι δικός μου Jungkook.

O Jungkook γέλασε συγκρατημένα και μετά μίλησε.

Jungkook: Σταμάτα να είσαι σαν εμένα.

Μετά από μια εβδομάδα

Ο Jungkook σε κοίταξε με θαυμασμό και αγάπη. Τον παρατήρησες που σε κοιτούσε για τόση ώρα.

Josephine: Επιτέλους παντρεύονται.
Jungkook: Γλυκιά μου, τι θα γίνει με εμάς?

Ο Jungkook προσπάθησε να σε φιλήσει αλλά του έδωσες ένα μικρό χαστούκι.

Jungkook ff - Mad LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora