Κεφάλαιο 26

438 45 2
                                    

Ο Jungkook σε ξάπλωσε στο κρεβάτι. Σε κάλυψε με μια κουβέρτα και σε κοίταξε.

Jungkook: Είσαι ευθύνη μου, Josephine. Σε παντρεύτηκα χωρίς να το θέλεις. Τώρα θα μείνω μαζί σου ακόμα και αν δεν το θέλεις. Έβαλες την ζωή σου σε κινδύνων για να σώσεις την ζωή του γιου μου. Είσαι πολύ ευγενική, Josephine.

O Jungkook σου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο.

Jungkook: Όνειρα γλυκά, γλυκιά μου.
Eunha: J-jungkook.

O Jungkook κοίταξε την Eunha. Πήγε κοντά του και κάθισε δίπλα του.

Eunha: Άσε με να φροντίσω την πληγή σου.

Ο Jungkook δεν της είπε τίποτα, απλά την κοίταξε. Εκείνη χαμογέλασε και άρχισε να του αρέσει το πουκάμισο.

Eunha: Ήταν πολύ δύσκολα χωρίς εμένα...
Jungkook: Πολύ δύσκολα...

Είπε ψιθυριστά.

Jungkook: Ποτέ δεν πίστευα ότι οι εχθροί μου θα σε πλήγωναν.
Eunha: Είναι εντάξει.
Jungkook: Μπορεί να είναι οι ίδιοι που προσπάθησαν να σκοτώσουν την Josephine σήμερα.

Η Eunha τον κοίταξε όταν ανέφερε την Josephine.

Eunha: Μου έλειψες Jungkook.

Έγειρε το κεφάλι της στον ώμο του.

Eunha: Κάθε λεπτό ήταν πάρα πολύ δύσκολο για μένα. Το μυαλό μου ήταν θολωμένη αλλά η καρδιά μου όχι. Η καρδιά ήξερε ότι κάποιος άνθρωπος που είναι σημαντικός για μένα έλειπε. Είμαι πίσω, Jungkookie. Είμαι χαρούμενη που έχω τον γιο μου και την αγάπη μου πίσω.

Ο Jungkook άρπαξε το κεφάλι της από πίσω και την έσπρωξε με δύναμη προς αυτόν.

Jungkook: Μου έλειψες, παρά πολύ.

Την φίλησε. Της Eunha της είχε λείψει το άγγιγμα του, το φιλί του, η αγάπη του. Τα μάτια του ώμος έκαιγαν από θυμό. Άνοιξε τα μάτια του και κοιτούσε τον τοίχο καθώς την φιλούσε. Ήξερε κάτι. Δεν ήταν ηλίθιος. Ο Jungkook σήκωσε την Eunha στα χέρια του και πήγε κατευθείαν στο δωμάτιο του.

Το επόμενο πρωί

Josephine's pov

Άνοιξα αργά τα μάτια μου και είδα ότι βρισκόμουν στο δικό μου δωμάτιο. Ένιωσα κάποιον να με αγκαλιάζει και κοίταξα κάτω. Ήταν ο Tae-oh. Ξεφύσηξα πριν μιλήσω.

Josephine: Ώστε αυτό δεν ήταν όνειρο? Στα αλήθεια επέστρεψε πίσω?

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα να κάνω ένα μπάνιο.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα να κάνω ένα μπάνιο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Jungkook ff - Mad LoveWhere stories live. Discover now