Καφάλαιο 2

584 58 2
                                    

Rose: Ε-εσύ?
Joseohine: J-jungkook?

Η Rose με έσπρωξε για να με κάνει να τρέξω μαζί της. Αλλά τα πόδια μας σταμάτησαν καθώς είδαμε έναν από τους άντρες του να στέκεται από πίσω μας και να μας κόβει τον δρόμο. Η Rose έπεσε κάτω στο έδαφος και επειδή με κρατούσε με έκανε να πέσω μαζί της. Αυτός γέλασε κάτω από την ανάσα του και άρχισε να μας πλησιάζει. Ο Jungkook χαμήλωσε κάτω και έγειρε το κεφάλι του για να κοιτάξει την Rose.

Jungkook: Έχει περάσει πολύ καιρός μωρό μου.

Έσπρωξα το χέρι του μακριά καθώς το χέρι του ήταν έτοιμο να αγκήξει την Rose.

Josephine: Μην την αγγίζεις!! Μπάσταρδε!

Το πρόσωπο του Jungkook σκοτείνιασε. Άρπαξε το μαχαίρι του και το κράτησε κοντά στο λαιμό μου.

Jungkook: Αλήθεια σου αρέσει να με προκαλείς? Huh?
Rose: Σε παρακαλώ άφησε την να φύγει. Μην την πληγώσεις.

Είπε κλαίγοντας με λοιγμούς.

Jungkook: Πως να μην την πληγώσω μωρό μου? Διέλυσε την σχέση μας!

Flashback

3 χρόνια πριν

Josephine: Που είναι η Rose?

Ρώτησες τους συμμαθητές σου οι οποίοι έτρωγαν το μεσημεριανό τους στην καφετέρια.

???: Δεν ξέρω!
???: Την είδα μαζί με το αγόρι της!
Joseohine: Που τους είδες?
???: Τους είδα και τους δύο να μιλάνε κοντά στα αποδυτήρια.

Οι συμμαθητές σου πρόσεξαν το πανικοβλημένο πρόσωπο σου αλλά πριν προλάβουν να ρωτήσουν κάτι έτρεξες κατευθείαν στα αποδυτήρια. Κοίταξες παντού.

Joseohine: Που είσαι Rose?

Είπα κλαίγοντας. Ήταν σε μια τοξική σχέση μαζί με το αγόρι της. Το αγόρι της ήταν εμφανές ότι είχε εμμονή μαζί της. Ήθελε να χωρίσουν αλλά αυτός επειδή είχε εμμονή δεν την άφηνε. Αποφάσισε να τελειώσει τα πάντα μαζί του. Ήταν κουρασμένη από το ότι αυτός την έκανε κατάχρηση. Τον φοβόταν. Αλλά από τότε που έφυγε από την τάξη για να του μιλήσει δεν ήρθε πίσω. Γρήγορα βγήκα έξω από τα αποδυτήρια αφού άκουσα τις κραυγές της να έρχονται από τις αγοραστικές τουαλέτες. Πήγα μέσα στις τουαλέτες οι οποίες δεν χρησιμοποιούταν από τα αγόρια αφού είχε κατασκευές οι οποίες δεν είχαν ολοκληρωθεί.

Rose: Josephine?! Βοήθησέ με!

Πηγές κοντά στην πόρτα μιας από τις τουαλέτες από όπου ακουγόντουσαν οι φωνές της Rose προσπάθησα να ανοίξω την πόρτα.

Jungkook ff - Mad LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora