Κεφάλαιο 29

473 43 7
                                    

Jin: Ακόμα θα σου πω ότι τα λεφτά δεν είναι σημαντικά. Αν δεν είχες σκοτώσει τον Mark...θα μπορούσες να ζεις μια ζωή ευτυχισμένη μαζί του.
Eunha: Ήθελα τον Jungkook...θέλω τον Jungkook. Θα την σκοτώσω.
Jin: O Jungkook ποτέ δεν θα σε αφήσει να κάνεις κάτι τέτοιο.

Josephine's pov

Κατάπια καθώς είδα το σκοτάδι να έχει κατακλύσει τον δρόμο.

Josephine: Ήταν λάθος απόφαση να φύγω από το σπίτι.

Σταμάτησα να περπατάω καθώς άκουσα βήματα από κάποιον από πίσω μου. Η ανάσα μου έγινε ακανόνιστη και καθώς ένιωσα την παρουσία κάποιου.

???: Hey, babygirl.

Αργά γύρισα από την άλλη για να δω τρεις άντρες να μου χαμογελάνε επειδικτηκά.

Josephine: Τ-τι θέλετε?

Άρχισα να προχωράω προς τα πίσω καθώς ένας από αυτούς άρχισε να με πλησιάζει. Μια μικρή κραυγή έφυγε από το στόμα μου καθώς άγγιξε τα μαλλιά μου.

???: Τι θα έλεγες για σένα?

Έσπρωξα το χέρι του και άρχισα να περπατάω μακριά τους.

???: Σέξι, που πηγαίνεις?

Ούρλιαξα δυνατά καθώς άρπαξε την μέση μου και άρχισε να με οδηγεί προς ένα σκοτεινό δρομάκι.

Josephine: Όχι! Σταμάτα...σε παρακαλώ...

Με έσπρωξε πάνω στον τοίχο και χαμογέλασε επειδικτηκά.

???: Να την σκοτώσουμε τώρα?
???: Όχι αγόρι...ας περάσουμε λίγο καλά πρώτα.

Άρχισα να αφήνω να φεύγουν λυγμοί από το στόμα μου καθώς άρπαξε το κολάρο της μπλούζας μου.

Josephine: Γιατί το κάνετε αυτό?

Ένας από αυτούς με κόλλησε πάνω στον τοίχο.

Josephine: Βοήθησε με...Jungkook!

Χωρίς να το καταλάβω φώναξα το όνομα του και είχα γίνει χάλια από το πολύ κλάμα.

???: J-jungkook?
???: Ποια είσαι?
Jungkook: Είναι η γλυκιά μου, μπάσταρδες!

Το ένα αγόρι που με κρατούσε απομακρύνθηκε προς τα πίσω και κατάπιε.

???: Σ-σε παρακαλώ συγχώρεσε με.

Ο Jungkook έβγαλε έξω το μαχαίρι του και άρχισε να περπατάει κοντά του. Οι υπόλοιποι προσπάθησαν να ξεφύγουν χωρίς να τους καταλάβει αλλά οι φυλακές του τους έκοψαν τον δρόμο τους. Ο Jungkook άρπαξε το χέρι του και του έκοψε το δάχτυλο του κάνοντας το αγόρι να ουρλιάξει από πόνο.

Jungkook ff - Mad LoveWhere stories live. Discover now