Κεφάλαιο 11

457 44 3
                                    

A/n. pov

Ο Jungkook σε κοίταξε με εκνευρισμό. Είχε μια επείγων αποστολή και έπρεπε να πάει 5 μέρες στο Βιετνάμ.

Πατέρας: Jungkook, άφησε την να με μείνει μαζί μου τουλάχιστον για 2 μέρες.

Ο Jungkook ρόλαρε τη γλώσσα του από την μέσα πλευρά του μάγουλο του καθώς σκεφτόταν στην πρόταση.

Jungkook: Όχι!
Josephine: Αλλά -
Jungkook: Έχω τους λόγους μου. Οι εχθροί μου είναι στα όρια να σκοτώσουν την αγαπημένη μου σύζυγό. Μείνε στο σπίτι.

Έφυγε έξω από την αίθουσα του πάρτι μαζί με τους φύλακες του.

Άντρας: Κύρια Jeon, να πηγαίνουμε?

5 μέρες μετά

Josephine: Jennie? Έλα και κάτσε μαζί μου.
Jennie: Όχι είμαι μια χαρά εδώ!

Αρπάξει το χέρι της και την έσπρωξε στον καναπέ δίπλα σου. Της χαμογελάσει και πήρες το μπολ με τα popcorn

Jennie: Josephine?
Josephine: Απλά κάτσε να μου κάνεις παρέα για να δούμε μια ταινία.

Η Jennie σου χαμογέλασε και κούνησε καταφατικά το κεφάλι της.

Jennie: Τι ταινία?
Josephine: AFTER.

Time skip

Πήρες αγκαλιά το μαξιλάρι και κοίταξες την οθόνη. Ένιωσες εκνευρισμό όταν τελείωσε η ταινία.

Josephine: Κατέληξαν μαζί στο τέλος ή όχι?

Έβγαλες ένα λίγο και κοίταξες την Jennie που ήταν απασχολημένη με το να σκουπίζει τα δικά της δάκρυα. Ένιωθες λυπημένη. Ακόμα και αν ήταν απλά μια ταινία αλλά είχες μπει στον ρόλο των χαρακτήρων.

Josephine: Εύχομαι ο Hardin να την είχε σταματήσει και να της έλεγε την αλήθεια για το πώς ένιωθε. Θα μπορούσε να τον συγχωρέσει.

H Jennie έπιασε το τηλεκοντρόλ και έβαλε την τηλεόραση σε ένα κανάλι. Ήσουν έτοιμη να πας στο δωμάτιο σου όταν τα νέα έπιασαν την προσοχή σου.

"20 άντρες από μια τοπική συμμορία βρέθηκαν νεκροί στο ξενοδοχείο Paradise στο Βιετνάμ. Jeon Jungkook ο CEO της εταιρίας Jeon είναι ύποπτος καθώς έμεινε στο ξενοδοχείο την προηγούμενη νύχτα πριν ο φόνο πάρει μέρος. Υποστήριξε ότι ήταν για διακοπές απλά μαζί με την κοπέλα του. Δεν ήταν εκεί για δουλειές".

Josephine: Κοπέλα?
Jennie: Josephine, απλά βρίσκει δικαιολογίες. Είμαι εκατό τα εκατό σίγουρο ότι είναι πίσω από τον φόβο και ότι αυτό περί κοπέλα ήταν απλά για να καλύψει την υπόθεση.
Josephine: Οπότε είναι ο δολοφόνος?

Jungkook ff - Mad LoveМесто, где живут истории. Откройте их для себя