Ο Jungkook κοίταξε τον Tae-oh.
Tae-oh: Σε παρακαλώ, μην φωνάζεις στην μαμά -
Jungkook: Γαμώτο! Δεν είναι η μαμά σου! Σταμάτα. Και αν σε ξανά πιάσω να λες ψέματα τότε όχι άλλη φροντίδα, όχι άλλο φαγητό.
Josephine: Jungkook, αυτό παρά πάει πολύ!Επιτέλους μίλησες παίρνοντας μερική δύναμη. Άρχισες να χαϊδεύεις την πλάτη του Tae-oh καθώς τον είδες να κλαίει.
Jungkook: Δεν είσαι καλεσμένος σε αυτό το σπίτι, Tae-oh.
O Tae-oh έβγαλε ένα λυγμό δυνατά.
Tae-oh: Συγγνώμη, Appa!
Jungkook: Μισώ τους ψεύτες. Είσαι ακριβώς η μαμά -
Tae-oh: Η μαμά μου δεν είναι ψεύτρα...Είπε καθώς σε αγκάλιασε.
Jungkook: Γαμώτο! Δεν είναι η μαμά σου. Μοιάζει με την Eunha και όταν λέω ότι μοιάζει σημαίνει ότι αυτή δεν είναι η μαμά σου.
Τον κοίταξες σοκαρισμένη.
Josephine: H Eunha? Η μαμά του?
Tae-oh: Ο Appa είναι καλός άντρας!Είπε κλαίγοντας με λυγμούς. Ο Jungkook άρπαξε το χέρι του Tae-oh και άρχισε να τον τραβάει προς τα έξω. Αλλά γρήγορα αρπάξει το άλλο χέρι του.
Josephine: Jungkook, με φωνάζει μαμά, δεν είναι επειδή μοιάζω με αυτήν. Δεν έχει ιδέα πως μοιάζει ή ποια είναι η μαμά του.
Jungkook: Άφησε το χέρι του, Kang!Φώναξε δυνατά κάνοντας τον Tae-oh να φοβηθεί ακόμα περισσότερο. Γρήγορα άφησες το χέρι του και τον είδες να τραβάει το μικρό αγόρι και να τον πηγαίνει έξω.
Josephine: Είναι ένας δαίμονας. Πώς μπορεί να το κάνει αυτό στον ίδιο του τον μικρό γιο? Ο Tae-oh δεν είναι 4 χρόνων αλλά η Eunha εξαφανίστηκε πριν από πέντε χρόνια. Πώς βρήκε τον Tae-oh?
Jungkook's pov
Jungkook: Κάνε την δουλειά σου και θα σου δώσω βραβείο.
Rose: Δεν μπορούμε να πάμε για ένα ραντεβού?
Jungkook: Όχι! Κάναμε μια συμφωνία.
Rose: Να με αγαπάς -
Jungkook: Ποτέ μου δεν σε αγάπησα, Rose.
Rose: Τότε γιατί έβγαινες μαζί μου ραντεβού?
Jungkook: Ήσουν απλά ελκυστική. Και στο είπα πριν από το ραντεβού ότι μισώ την αγάπη.
Rose: Μα, θα μπορούσα να σε αλλάξω -
Jungkook: Εσύ ήσουν αυτή που μου πρότεινες να είμαστε ζευγάρι. Εσύ ήσουν αυτή που με οδήγησε σε μια σεξουαλική σχέση. Εσύ ήσουν αυτή που δέχτηκες αυτή τη συμφωνία. Μην με κατηγορίες και μην μιλάς για αυτή την ηλίθια αγάπη.Έκλεισα το τηλέφωνο και ήπια με την μια όλο το ποτό μου.
Jungkook: Μισώ την Josephine. Γιατί υπάρχει?
???: Στα αλήθεια την μισείς?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook ff - Mad Love
Hayran KurguΗ Josephine είναι έτοιμη να παντρευτεί με τον Kai ώστε η εταιρία του μπαμπά της να συνεργαστεί με την εταιρεία των Kim. Όμως η τύχη θα τα φέρει αλλιώς όταν ο Kai είχε ένα ατύχημα. Αλλά ο γάμος δεν θα ακυρωθεί θα παντρευτεί κάποιον άλλον κάποιον που...