Καφάλαιο 12

473 45 2
                                    

Josephine: Jungkook σε παρακαλώ. Μην παίζεις μαζί μου. Θέλεις την Rose τότε γιατί το κάνεις αυτό σε μένα?
Jungkook: Πιο πολύ φαίνεται να με θέλει αυτή, γλυκιά μου.

Είπε ψιθυριστά στο αυτί σου.

Josephine: Σε παρακαλώ μην την πληγώσεις. Ξέρω ότι ακόμα σε αγαπάει αλλά μην παίξεις με τα αισθήματα της.
Jungkook: Δεν έχει πλάκα να παίζω μαζί της.

Άφησε το χέρι σου και άρπαξε την μέση σου.

Jungkook: Θέλω να παίξω μαζί σου.

Jungkook's pov

Την οδήγησα κατευθείαν προς το κρεβάτι και την έσπρωξα κάτω. Τα χείλη μου μετατράπηκαν σε ένα επειδικτηκό χαμόγελο όταν είδα το φοβισμένο πρόσωπο της. Άρχισα να περπατάω προς αυτήν και εκείνη κουνήθηκε προς τα πίσω μέχρι που η πλάτης ακούμπησε στον τοίχο. Άρπαξα τον αστράγαλο της και την έφερα προς τα εμένα και ανέβηκα από πάνω της. Είναι ικανοποιητικό να βλέπω το φοβισμένο πρόσωπο της. Δεν την ενδιαφέρει αν θα καταλήξω να είμαι μαζί με την κολλητή της? Εμείς οι δυο είμαστε ένα τίποτα?

Jungkook: Σταμάτα να τον αγαπάς. Είσαι δικιά μου.
Josephine: Δεν είμαι δικιά σου! Της Rose της αρέσεις -
Jungkook: Είσαι δικιά μου!

A/n pov

Πήρε το χέρι σου και έβαλε τα δάχτυλα σου στα χείλη του.

Jungkook: Αυτό το χέρι δείχνει άδειο γλυκιά μου.

Έβγαλε από την τσέπη του ένα δαχτυλίδι και το έβαλε στο δάχτυλο που μπαίνει το δαχτυλίδι του γάμου.

Jungkook: Αυτό το δαχτυλίδι θα σου θυμίζει ότι μου ανήκεις.

Η καρδιά σου έκανε ένα φτερούγισμα αλλά σταμάτησα σύντομα καθώς άρχισε να σου φιλάει τα δάχτυλα.

Josephine: Jungkook?

Δάγκωσε το δάχτυλο σου και το έβαλε ανάμεσα στα δόντια του ακούγοντας ένα μικρό βογγητό από εσένα. Έκλεισες τα μάτια σου ένιωθες φόβο για αυτόν τον προστακτικό δαίμονα.;

Jungkook: Πονάει?

Ρώτησε καθώς ακόμα προσπαθούσε να γευτεί τα δάχτυλα σου. Αργά κούνησες το κεφάλι σου καταφατικά, τα μάτια σου ήταν ακόμα κλειστά.

Jungkook: Άνοιξε τα μάτια σου, γλυκιά μου. Άφησε με να δω τα όμορφα και φοβισμένα μάτια σου.

Ο Jungkook χαμογέλασε επειδικτηκά όταν άνοιξες τα μάτια σου. Πήρε το χέρι σου και αργά άρχισε να χτυπάει το στήθος του.

Josephine: Σταμάτα.
Jungkook: Πονάει, Josephine?

Είπε με κοροιδευτικό τόνο στην φωνή του.

Jungkook ff - Mad LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang