Κεφάλαιο 9

473 47 6
                                    

A/n pov

Αργά σηκώθηκες λίγο, στηρίζοντας την πλάτη σου στον τοίχο όταν άκουσες κάποιον να ανοίγει την πόρτα. Άρχισες να κλαίς χωρίς σταματημό όταν είδες την Jennie να έρχεται μέσα με ένα πιάτο με κομμένα φρούτα.

Jennie: Μην κλαίς.

Λύγισε τα γόνατα της, έκατσε μπροστά μου και σκούπισε τα δάκρυα μου. Την αγκάλιασα με αγκάλιασε και αυτή και άρχισα να κλαίω στην αγκαλιά της.

Jennie: Ηρέμησε Josephine. Φάε μερικά φρούτα. Δεν έχεις φάει τίποτα από το πρωί.
Josephine: Δεν θέλω να φάω.
Jennie: Σε παρακαλώ, ο αφέντης μου είπε να σε ετοιμάσω για το πάρτι.

Είπε και αναστέναξε. Έσπασες την αγκαλιά και την κοίταξες και το πρόσωπο σου συνοφρόθηκε όταν άκουσες τι είπε.

Jennie: Ο πατέρας του κάλεσε και τους δύο στο πάρτι. Για να ανακοίνωση την καινούρια σχέση ανάμεσα στην εταιρία των Kim και τον Kang. Δεν θες να συναντήσεις τον πατέρα σου?

Κοίταξα κάτω ρωτώντας τον εαυτό μου αν θα πάω στο πάρτι ή όχι.

Jennie: Φαίνεσαι όμορφη Josephine.

Κοίταξες τον καθρέφτη με ένα κενό βλέμμα. Δεν υπήρχε αντίδραση στο πρόσωπο σου.

Jennie: Χαμόγελα λίγο Josephine.
Josephine: Είμαι απλά μια μαριονέτα. Είπαν να το κάνω και εγώ απλά χαρούμενα ακολούθησα τις οδηγίες τους.
Jennie: Όλα θα πάνε μια χαρά -
???: Μια όμορφη μαριονέτα έτσι δεν είναι?

Γρήγορα γύρισες το κεφάλι σου από την άλλη μεριά όταν άκουσες την προστατικό και κοροιδευτικό τόνο στην φωνή σου. Ο Jungkook κοίταξε την Jennie και της έδωσε το σήμα να βγει έξω. Η Jennie του κούνησε το κεφάλι και βγήκε από το δωμάτιο βιαστικά αφήνοντάς σε μόνη με αυτόν τον διάβολο. Άρχισες να κάνεις βήματα προς τα πίσω όταν τον παρατήρησες να σε πλησιάζει. Το βλέμμα του ήταν καρφωμένο στο σώμα σου το κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω. Χαμογέλασε επειδικτηκά καθώς σε βρήκε χαριτωμένη και σέξι σε αυτό το φόρεμα. Απλά ήθελε να σκίσει αυτό το φόρεμα από πάνω σου και να σε γαμήσει εκείνη την στιγμή αλλά κράτησε τον εαυτό του.

 Απλά ήθελε να σκίσει αυτό το φόρεμα από πάνω σου και να σε γαμήσει εκείνη την στιγμή αλλά κράτησε τον εαυτό του

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Jungkook ff - Mad LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora