Έβγαλε έξω το όπλο του και σημάδεψε τον Tae-oh. Έβαλες το σώμα σου μπροστά από του Tae-oh για να τον προστατεύσεις.
Josephine: Kai?! Άφησε αυτό το όπλο κάτω!
Kai: Τότε έλα μαζί μου.
Josephine: Εντάξει! Θα έρθω μαζί σου. Αλλά σε παρακαλώ μην τον πυροβολήσεις!Ο Kai έβαλε το όπλο του πάλι μέσα.
Kai: Πάμε.
???: Πως τόλμησες να έρθεις εδώ?
Josephine: Jungkook.O Jungkook κοίταξε τον Tae-oh που έκλαιγε στα χέρια σου. Είχε ήδη δει τον Kai να σημαδεύει με το όπλο του τον Tae-oh.
Jungkook: Πως τόλμησες να αγγίξεις το παιδί μου? Huh?
O Jungkook πήγε κοντά στον Kai και τον χτύπησε πριν μπορέσει να αρπάξει το όπλο του. Ο Tae-oh τρόμαξε από την σκοτεινό πλευρά του Jungkook. Έβαλε το πρόσωπο του στο στομάχι μου, έτρεμε στα χέρια μου. Ο φύλακας του Jungkook ήρθε από πίσω. Ο Jungkook κράτησε το κολάρο του και το έσπρωξε στον φύλακα του.
Jungkook: Πάρε αυτόν τον μπάσταρδος στην βάση μου. Θα μιλήσω αργότερα μαζί του.
Ο Jungkook σε κοίταξε με το θυμωμένο βλέμμα του. Η Jisoo ήρθε τρέχοντας καθώς το έμαθε από τα παιδιά.
Jungkook: Jisoo, πάρε τον Tae-oh από εδώ.
Η Jisoo κούνησε καταφατικά το κεφάλι της και ήταν έτοιμη να τον πάρει από κοντά σου.
Tae-oh: Όχι! Θέλω να μείνω -
Jungkook: Σκάσε! Απλά φύγε από εδώ!Ο Tae-oh και εσύ τρόμαξα τε από την ξαφνική θυμωμένη του φωνή. Η Jisoo γρήγορα τον Tae-oh μαζί της και έφυγε μακριά. Ήσουν έτοιμη να σηκωθείς αλλά παραπάτησες καθώς σου άρπαξε με δύναμη το χέρι.
Josephine: Jungkook. Τι κάνεις?
Άρχισε να σε οδηγεί προς το σπίτι του.
Time skip
Σε έσπρωξε στο κρεβάτι και εσύ γρήγορα καθίσεις ίσια και πήγαινες προς τα πίσω καθώς τον είδες να σε πλησιάζει.
Josephine: Jungkook, σε παρακαλώ άφησε τον να φύγει! Ξέρω έκανε ένα λάθος...αλλά -
Jungkook: Προσπάθησε να αγγίξει την γλυκιά μου.
Josephine: Δεν είμαι η γλυκιά -Δεν πρόλαβες να ολοκληρώσεις και κατάπιες. Δάγκωσε το αυτί σου.
Jungkook: Πες το, πάλι. Γλυκιά μου.
Josephine: Jungkook, σε παρακαλώ μην του κάνεις κάτι. Δεν θα φύγω μακριά σου. Απλά άφησε τον να -
Jungkook: Με παρακαλάει.Άρχισε να σου φιλάει τον λαιμό, απαλά.
Jungkook: Είμαι πραγματικά πολύ θυμωμένος μαζί σου, γλυκιά μου.
YOU ARE READING
Jungkook ff - Mad Love
FanfictionΗ Josephine είναι έτοιμη να παντρευτεί με τον Kai ώστε η εταιρία του μπαμπά της να συνεργαστεί με την εταιρεία των Kim. Όμως η τύχη θα τα φέρει αλλιώς όταν ο Kai είχε ένα ατύχημα. Αλλά ο γάμος δεν θα ακυρωθεί θα παντρευτεί κάποιον άλλον κάποιον που...