Αργά περπάτησα κοντά στο τραπέζι και κατάπια καθώς είδα τον Tae-oh.
Josephine: Tae-oh?
Ντροπαλά με κοίταξε.
Tae-oh: Noona...
Josephine: Πως μπήκες εδώ μέσα?Έδειξε με το δάχτυλο του το ανοιχτό παράθυρο. Πήγα κοντά του και τον σήκωσα.
Josephine: Πως μπήκες μέσα, το παράθυρο είναι πολύ μικρό.
Απλά ως απάντηση ανασήκωσε τους ώμους του και μου χαμογέλασε.
Tae-oh: Ήθελα να φάω αυτό που είχες μαγειρέψει και την προηγούμενη φορά.
Josephine: Εννοείς pancakes?Κούνησε το κεφάλι του καταφατικά. Τον έκανα να κάτσει στην καρέκλα.
Josephine: Αυτός που σε φροντίζει ξέρει, ότι είσαι εδώ?
Κούνησε το κεφάλι του αρνητικά.
Josephine: Είσαι πολύ γενναίο παιδί.
Είπα και ξεφύσηξα.
Josephine: Αφού φάμε τα pancakes θα πάμε στο ορφανοτροφείο. Θα φωνάξω την Jisoo Noona.
Time skip
Josephine: Tae-oh? Γιατί δεν τρως pancakes? Θέλεις να σε ταΐσει η Noona σου?
Χαμογέλασε πλατιά και έτρεξε προς τα εμένα και έκατσε πάνω στα πόδια μου.
Tae-oh: Pancakes!!
Του χαμογέλασα και άρχισα να τον ταΐζω. Ο Tae-oh σταμάτησε να τρώει όταν είδε κάποιον να έρχεται προς την κουζίνα. Έβαλε το πρόσωπο του στο λαιμό μου όταν είδε τον Jungkook να τον κοιτάει. Φοβόταν τον Jungkook.
Jungkook: Tae-oh? Με δουλεύεις? Τι κάνεις εδώ?!
Ο Tae-oh με πήρε αγκαλιά και με έσφιξε με δύναμη.
Jungkook: Η Jisoo θα σε ψάχνει -
Josephine: Την πήρα τηλέφωνο, και την ενημέρωσα ότι ο Tae-oh είναι μαζί μου.Ο Jungkook ήταν έτοιμος να φύγει αλλά τον σταμάτησα.
Josephine: Jungkook?! Το πρωινό σου?
Jungkook: Δεν θέλω να φάω -
Tae-oh: Appa! Φάε μαζί μας!Εγώ και ο Jungkook τον κοιτάξαμε με διάπλατα μάτια. Γρήγορα τον έκανα να σταματήσει να μιλάει.
Josephine: Tae-oh, δεν είναι ο πατέρας σου -
Tae-oh: Αυτό σημαίνει ότι δεν έχω μαμά και μπαμπά?Μου ράγισε η καρδιά βλέποντας τα μάτια του να γυαλίζουν από τα δάκρυα.
Tae-oh: Δεν είμαι καλό παιδί? Γιατί δεν μπορώ να σε φωνάζω μαμά?
Josephine: Ummm...μπορείς να με φωνάζεις μαμά...
أنت تقرأ
Jungkook ff - Mad Love
أدب الهواةΗ Josephine είναι έτοιμη να παντρευτεί με τον Kai ώστε η εταιρία του μπαμπά της να συνεργαστεί με την εταιρεία των Kim. Όμως η τύχη θα τα φέρει αλλιώς όταν ο Kai είχε ένα ατύχημα. Αλλά ο γάμος δεν θα ακυρωθεί θα παντρευτεί κάποιον άλλον κάποιον που...