Άρχισα να περπατάω μαζί με τον φύλακα. Λοιπόν τώρα όλα βγάζουν ένα νόημα. Ο Jungkook με παρακολουθούσε για πέντε χρόνια και για αυτό φταίει αυτή. Και οι δυο είμαστε ίδιες και οι φωνές μας είναι οι ίδιες. Δεν είναι εθισμένος μαζί μου. Είναι εθισμένος με την εμφάνιση μου και την φωνή μου. Αλλά, μια στιγμή. Ο πατέρας μου μου είπε ότι η Eun-bi έφυγε μακριά μαζί με το αγόρι της εφτά χρόνια πριν. Αυτό σημαίνει ότι αυτό το αγόρι ήταν ο Jungkook? Αλλά γιατί χρησιμοποιεί την Rose? Τι κρύβεται πίσω από αυτό? Είχε ως κοπέλα του την Rose γιατί ήθελε να ξέρει πράγματα για μένα. Ήθελε να έρθει πιο κοντά μου. Έβαλα το χέρι μου στην καρδιά μου καθώς ένιωσα έναν πόνο. Η καρδιά μου έσπασε σε χίλια κομμάτια ξέροντας ότι δεν ενδιαφέρεται για μένα. Είδα τον Jungkook να κάθεται στον καναπέ. Έμοιαζε θυμωμένος. Οι γροθιές του ήταν σφιχτά σφιγμένες, η αναπνοή του ήταν βαριά και ο θυμός του όσο περνούσε η ώρα μεγάλωνε όλο και πιο πολύ. Σηκώθηκε όρθιος και προχώρησε πιο κοντά μου και άρπαξε το χέρι μου με δύναμη.
Jungkook: Που πηγές?
Josephine: Απλά πήγα στο -
Jungkook: Πόσες φορές πρέπει να σου πω να μην φεύγεις από το σπίτι?Κατάπιες καθώς άρπαξε τα μαλλιά σου και σε έσπρωξε προς τα πίσω.
Josephine: Jungkook, άσε με να φύγω -
Jungkook: Μην τολμήσεις να αφήσεις το σπίτι και να πας κάπου μακριά μου.
Josephine: Αυτήν την συμπεριφορά που έχεις μαζί μου την είχες και με την Eunha?Το βλέμμα του Jungkook σκοτείνιασε και το πρόσωπο σου παραμορφώθηκε από τον πόνο καθώς έσφιξε ακόμα περισσότερο το κράτημα του στα μαλλιά μου.
Josephine: Ξέρω τα πάντα Jungkook. Απλά με χρησιμοποιείς! Είμαι ίδια με -
Jungkook: Μην τολμήσεις να συγκρίνεις το εαυτό σου μαζί της. Δεν το αξίζεις.
Josephine: Τότε, γιατί δεν με αφήνεις να φύγω? Αφού δεν αξίζω τίποτα από αυτήν! Κατέστρεψες την ζωή μου. Σχεδόν σκότωσες τον αρραβωνιαστικό μου, σκότωσες αυτός που μου έκαναν εκφοβισμό στο λύκειο, με παντρεύτηκες, μου έκανες βασανιστήρια. Είσαι ένα τέρας. Τα καημένα τα παιδιά δεν ξέρουν ότι αυτός που τα φροντίζει είναι ένα τέρας, ο οποίος σκοτώνει -Ξαφνικά ο Jungkook μου έδωσε ένα χαστούκι. Έπεσα στο πάτωμα. Ο Jungkook δάγκωσε το μάγουλο του και με κοίταξε.
Jungkook: Μην τολμήσεις να ξεπεράσεις τα όρια, Kang!
A/n pov
Σηκώθηκες και του έριξες ένα βλέμμα. Ο Jungkook ξεφύσηξε καθώς σε είδε να πηγαίνεις πάνω στο δωμάτιο σου.
Time skip
Σκούπισες τα δάκρυα σου και γύρισες την πλάτη σου να κοιτάει προς το παράθυρο. ' Τον μισώ ' Πάγωσες καθώς άκουσες την πόρτα να ανοίγει αργά. Δεν τόλμησες να γυρίσεις να κοιτάξεις καθώς ήξερες ποιος είναι. Μπορείς να τον αναγνωρίσεις απλά και μόνο νιώθοντας την παρουσία του. Ο Jungkook σε κοίταξε. Εκείνος έβλεπε την πλάτη σου, οπότε δεν είχε καταλάβει ότι έκλαιγες, χωρίς να κάνεις κανένα θόρυβο. Πήγε κοντά σου και ξάπλωσε δίπλα σου. Τα χέρια του δίστασαν να τυλιχτούν γύρω από το σώμα σου. Αλλά ακόμα τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση σου και σε έφερε πιο κοντά του. Έθαψε το πρόσωπο του στον λαιμό σου και μύρισε το άρωμα που είχες πάνω στο δέρμα σου. Ένιωσε κάπως σαν να αγκαλιάζει την μακρινή, χαμένη του αγάπη αλλά - Η μυρωδιά σου έκανε το μυαλό του Jungkook να αδειάσει. Το άρωμα του σώματος σου ήταν ξεχωριστό. Ένιωσες να αγκαλιάζει την σύζυγό του. Την δικιά του σύζυγό. Jeon Josephine. Ζεστά δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια σου. Ήξερε ότι έκλαιγες. Έκανε την σύζυγό του να κλάψει.
VOUS LISEZ
Jungkook ff - Mad Love
FanfictionΗ Josephine είναι έτοιμη να παντρευτεί με τον Kai ώστε η εταιρία του μπαμπά της να συνεργαστεί με την εταιρεία των Kim. Όμως η τύχη θα τα φέρει αλλιώς όταν ο Kai είχε ένα ατύχημα. Αλλά ο γάμος δεν θα ακυρωθεί θα παντρευτεί κάποιον άλλον κάποιον που...