Yoongi: Έκανες καλή δουλειά, μωρό μου.
Χαμογέλασε επειδικτηκά καθώς κοιτούσε την αγάπη του.
Yoongi: Έλα εδώ...
Την είδε να έρχεται προς αυτόν και να κάθεται στα πόδια του.
Yoongi: Σε αγαπάω, μωρό μου.
Jennie: Και εγώ σε αγαπάω.
Yoongi: Σε πήρε μακριά μου. Χρησιμοποίησε την αδελφή μου και εσένα. Σε είχε σαν υπηρέτρια. Έπαιξε με τα αισθήματα της αδελφής μου και μετά την σκότωσε.Το χαμόγελο της Jennie εξαφανίστηκε και κοίταξε τον Yoongi.
Jennie: Είσαι σίγουρος ότι ο Jungkook σκότωσε την Rose?
Yoongi: Ναι.Η Jennie κοίταξε μακριά από τον Yoongi και δάγκωσε το κάτω χείλος της.
Jennie: Μ-μα εκείνη την μέρα...
Yoongi: Τι αγάπη μου?Jennie's pov
Εκείνη την ημέρα...είδα την Rose μαζί με τον Kai. Εκείνος φιλιόταν με την Rose στο κλαμπ. Να του το πω?
Yoongi: Ποιο είναι το πρόβλημα -
Jennie: Είδα τον Kai με την Rose. Σκέφτομαι μήπως ο Kai -
Yoongi: Ξέρω τι σκέφτεσαι... Αυτός είναι ο λόγος που θα τους σκοτώσω όλους αύριο. Τον Kai, την Eunha, τον Jungkook και την Josephine.Κατάπια και μετά μίλησα.
Jennie: Αν ο Jungkook είναι αθώος? Και η Josephine δεν έκανε τίποτα -
Yoongi: Ο Jungkook χρησιμοποίησε την αδερφή μου, εξαιτίας αυτής της γαμημένης Josephine
Jennie: Μ-μα...δεν ήταν δικό της το λάθος -
Yoongi: Όλοι θα πεθάνουν.Eunha: Σε έψαχνα για πέντε χρόνια. Δεν περίμενα να είσαι τόσο κοντά στον Jungkookie μου.
Jin: Eunha...σταμάτα με αυτό το σχέδιο.
Eunha: Δεν υπάρχει τώρα πια καμιά ελπίδα να σταματήσω, αδερφέ μου. Αν δεν είχες τρέξει μακριά μου...εγώ και ο Jungkook θα ήμασταν μαζί.Είπε στο κοιμησμένο αγόρι.
Eunha: Πριν τρία χρόνια όταν επιτέλους σε βρήκα...δίστασα να σε σκοτώσω. Γιατί ο Jungkook σε αγαπάει πραγματικά. Αλλά δεν υπήρχε καμία περιπτώσει να σε αφήσω να ζήσεις. Πρέπει να πεθάνεις Hoseok. Αλλιώς...δεν θα είμαι η μόνη κληρονόμος για την εταιρία Tuan.
Jin: Eunha...σταμάτα το. Δεν μπορώ να σε δω να πέρνεις την ζωή ενός αθώου. Του Mark, της Rose και αυτού του άντρα -Η Eunha χλεύασε αυτό που είπε ο αδερφός της και μετά μίλησε.
Eunha: Rose?! Της έδωσα μια δουλειά. Απλά να είναι κοντά στον Jungkook και να τον παρακολουθεί. Αλλά τι πήγε και έκανε? Κοιμήθηκε με τον άντρα μου?! Και δεν ήταν καν ικανή για να κρατήσει την ξαδέρφη μου μακριά του.
Jin: Κάνε ότι θες.
VOUS LISEZ
Jungkook ff - Mad Love
FanfictionΗ Josephine είναι έτοιμη να παντρευτεί με τον Kai ώστε η εταιρία του μπαμπά της να συνεργαστεί με την εταιρεία των Kim. Όμως η τύχη θα τα φέρει αλλιώς όταν ο Kai είχε ένα ατύχημα. Αλλά ο γάμος δεν θα ακυρωθεί θα παντρευτεί κάποιον άλλον κάποιον που...