Κεφάλαιο 7

495 51 4
                                    

Josephine: Jungkook άσε με να φύγω!
Jungkook: Μωρό μου. Ποτέ δεν θα σε αφήσω να φύγεις. Σταμάτα να παρακαλάς για αυτό.

Ένας μικρός ψίθυρος έφυγε από το στόμα σου καθώς έβαλα το όπλο του με πολύ δύναμη στο κεφάλι σου.

Jungkook: Πως τόλμησες να αφήσεις αυτό το σπίτι? Huh?
Josephine: Σε παρακαλώ σκότωσε με. Δεν θέλω να ζήσω εδώ. Είσαι ένα τέρας!

Γέλασε κάτω από την ανάσα του κάνοντας το σώμα σου να ανατριχιάζει.

Jungkook: Μου αρέσει έτσι όπως με παρακαλάς. Αλλά θα ήταν τέλειο αν παρακαλούσε για κάτι άλλο baby girl.

Γρήγορα κοίταξες κάπου αλλού για να αποφύγεις τα χείλη του που ήταν έτοιμα να φιλήσουν τα δικά σου.

Jungkook: Με κάνεις να θυμώνω γλυκιά μου. Κοίταξε τον daddy σου καρδιά μου.
Josephine: Θα προτιμούσα να πεθάνω παρά να φιλήσω ένα τέρας.

Ο Jungkook έσφιξε ακόμα περισσότερο το κράτημα στα χέρια σου και χαμογέλασε επειδικτηκά όταν είδε στο πρόσωπο σου μόνο πόνο.

Josephine: Jungkook πονάει. Άσε τα χέρια μου! Είσαι ένας μπάσταρδος που τον ενδιαφέρει μόνο το σεξ τα λεφτά και τα όπλα. Το κάρμα θα σε πληρώσει πίσω Jungkook.

Κατάπιες τον κόμπο που βρισκόταν στο λαιμό σου όταν το χέρι του χαστούκισε το αριστερό σου μάγουλο κάνοντας το πρόσωπο σου να γυρίσει προς τα δεξιά.

Jungkook: Πως είναι αυτό συναίσθημα καρδιά μου? Σεξ λεφτά και όπλα? Ναι σίγουρα. Ξέρω πάρα πολύ καλά για αυτά... Είναι απλά οι επιθυμίες μου. Να σκοτώνω ανθρώπους είναι το πάθος μου. Και οι αθώοι άνθρωποι σαν εσένα είναι η εμμονή μου. Έχει πλάκα να βλέπεις πως οι άνθρωποι παρακαλάνε μπροστά μου όταν αργά τους απαλλάσσω από την αθωότητα τους. Εξάλλου η σύζυγός μου είναι η εμμονή μου. Τι άλλο μπορεί να είναι καλύτερο από αυτό?!

Είπες σε κοροιδευτικό τόνο.

Josephine: Θα το μετανιώσεις αυτό Jungkook
Jungkook: Πριν από αυτό θα σε κάνω εγώ να μετανιώσεις και θα σε καταστρέψω πολύ σκληρά και δεν θα αφήσεις ποτέ το πλευρό μου.

Άρπαξε τα μαλλιά σου και σε σήκωσε πάνω κάνοντας σε να σταθείς στα πόδια σου.

Josephine: Τι κάνεις?!

Άρχισε να σε οδηγεί έξω από το δωμάτιο.

Josephine: Jungkook?!

Η Jennie σε κοιτούσε με συμπαράσταση στα μάτια της όταν σε είδε να οδήγησε από τον Jungkook.

Jennie: Αφέντη?

Η Jennie προσπάθησε να σταματήσει τον Jungkook αλλά οι προσπάθειες της σταμάτησαν όταν ο Jungkook την κοίταξε.

Jungkook ff - Mad LoveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant