Κεφάλαιο 15

468 44 1
                                    

Κατάπια και κοίταξα την Jennie.

Josephine: Τι θα γίνει άμα μου προκαλέσει περισσότερους μπελάδες?
Jennie: Δεν μπορώ να είμαι βέβαιη για αυτό. Αλλά προσπάθησε να την αποφύγεις. Είναι πολύ καλή στο να προκαλέσει και άλλους μπελάδες.
Josephine: Το ξέρω.

Είπα και ξεφύσηξα. Ξαφνικά το κινητό μου χτύπησε και κοίταξα ποιος είναι και είδα ότι ήταν ο πατέρας μου.

Josephine: Παρακαλώ? Πατέρα?
Πατέρας: Πως είσαι παιδί μου?

Πήρα μια βαθιά ανάσα καθώς η απάντηση δεν ήταν εύκολη.

Josephine: Άμα σου δώσω ειλικρινή απάντηση, θα με βοηθήσεις?
Πατέρας: Δεν είμαι σίγουρος γλυκιά μου -

Είπε και ξεφύσηξα.

Josephine: Τέλος πάντων.
Πατέρας: Βασικά εγώ και ο κύριος Kim αποφασίσαμε να διοργανώσουμε το πάρτι για τον γάμο σας -
Josephine: Πατέρα! Έχουν περάσει σχεδόν δύο εβδομάδες από τον γάμο...το συμβόλαιο!
Πατέρας: Όλες οι εταιρείες που είναι σύμμαχοι μας αμφιβάλουν και πιστεύουν ότι ο γάμος ήταν ψεύτικος. Οπότε θέλουμε να τους δείξουμε το ζευγάρι έτσι ο ώστε η εταιρία Kang και η εταιρία Kim να γίνουν σύμμαχοι.

Απλά δεν έδωσα απάντηση καθώς δεν μου άρεσε η ιδέα.

Josephine: Πως είναι ο Kai?
Πατέρας: Ανακτά σιγά σιγά τις αισθήσεις του.
Josephine: Εντάξει. Πες του να προσέχει και να φροντίζει τον εαυτό του. Ελπίζω να -

Ξαφνικά το τηλεφώνημα κόπηκε.

Jennie: Τι έγινε?
Josephine: Απλά έκλεισε το τηλέφωνο.

Είπα και ξεφύσηξα.

Time skip

Κοίταξα την αγχωμένη Jennie.

Josephine: Ηρέμησε Jennie. Δεν θα σε βλάψει. Είμαι εδώ μαζί σου.
Jennie: Σε ευχαριστώ -

Ξαφνικά ακούσαμε το αυτοκίνητο να φτάνει στην αυλή.

Jennie. Είναι εδώ.

Και οι δύο πήγαμε στο σαλόνι.

A/n pov

Ένα κορίτσι που φορούσε ένα φανταχτερό φόρεμα μαζί με μια γούνα μπήκε στο σαλόνι. Κοίταξε γύρω της και πάτησε το πόδι της με τη γόβα με δύναμη στο πάτωμα περιμένοντας οι φυλακές να της υποκλιθούν. Χαμογέλασε με ικανοποίηση καθώς όλοι στο σαλόνι υποκλίθηκαν μπροστά της.

Momo: Που είναι ο Jungkook.
???: Ο αφέντης είναι στο γραφείο του στον πάνω όροφο.

Χαμογέλασε καθώς θα ξανά συναντούσε τον αδελφό της μετά από πολύ καιρό.

Jungkook ff - Mad LoveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant