Καφάλαιο 10

478 48 2
                                    

Josephine: Jungkook, άσε με να φύγω!

Ο Jungkook χαμογέλασε επειδικτηκά καθώς είδε ότι το πρόσωπο σου αυνοφρόθηκε. Ήξερε ότι δεν ένιωθες άνετα μπροστά στην Rose.

V: Τι κάνεις εδώ Jungkook?

Ο V ήρθε εκεί μετά από μια σύντομη ομιλία με τον Jimin.

O Jungkook επιτέλους άφησε την μέση σου και κοίταξε τον V.

Jungkook: Απλά κάναμε μια αγκαλιά για να ζεσταθούμε.

Ο V επιτέλους πρόσεξε την Rose που καθόταν σε απόσταση από εμάς.

V: Φίλε, το κορίτσι σου περιμένει εκεί.

Ο Jungkook κοίταξε την Rose.

Jungkook: Ήμουν έτοιμος να περάσω καλά αλλά κατέληξα να είμαι φύλακας.

Ο V άφησε ένα συγκροτημένο χαμόγελο και έβαλε τα χέρια του στου ώμους του Jungkook.

V: Ένας φύλακας μπορεί επίσης να περάσει καλά.

Έδειξες τα φρύδια σου και έριξε ένα βλέμμα στον V

Josephine: Δεν είναι παιχνίδι!
Jungkook: Κάνεις λες και την ξέρεις παρά πολύ καλά.

Είπε χλευάζοντας.

Josephine: Δεν είναι για να παίζεται -
V: Αν θέλει να είναι παιχνίδι είναι δική της απόφαση.

Ο Jungkook κοίταξε γύρω όταν δεν βρήκε την Rose πουθενά.

V: Η πρώην σου φαίνεται να είναι θυμωμένη μαζί σου.

Ο Jungkook άρχισε να περπατάει μακριά από εσάς χωρίς να πει τίποτα. Πρέπει να την βρει. Ο V άρπαξε το χέρι σου καθώς ήσουν έτοιμη να φύγεις.

V: Μην τον ακολουθήσεις.
Josephine: Άσε με να φύγω! Αν την βιάσει -
V: Αν συμβεί αυτό τότε σίγουρα θα το ευχαριστηθεί -

Είπε με ένα συγκεκριμένο γέλιο. Ξαφνικά πριν προλάβει να ολοκληρώσει του έδωσες ένα χαστούκι στο μάγουλο του.

Josephine: Σταμάτα να λες μαλακίες για κάποιον αν δεν ξέρεις το παρελθόν του! Πέρασε από μια κατάχρηση. Και ο φίλος σου την έκανε κατάχρηση -

Ένα μικρό επιφώνημα ξέφυγε από τα χείλη σου καθώς άρπαξε τα μαλλιά σου και σε έσπρωξε πιο κοντά του. Μπορούσες να δεις καθαρά τον θυμό στα μάτια του.

V: Πως τόλμησες να με χαστουκίσεις? Huh?

Χαμογέλασε επειδικτηκά όταν είδε την έκφραση του πόνου στο πρόσωπο σου.

V: Αυτό πονάει σωστά? Αγαπάς την κολλητή σου πολύ? Huh? Μην αγαπάς τόσο πολύ καταλήγει να σε πληγώνει ακόμα πιο πολύ.

Jungkook ff - Mad LoveOnde histórias criam vida. Descubra agora