Κεφάλαιο 16

456 45 4
                                    

Jungkook: Με αγαπάς?
Josephine: Σε μισώ!!?

Ο Jungkook έμοιαζε θυμωμένος.

Jungkook: Θα με αγαπήσεις.
Josephine: Π-ποτέ στην ζωή μου!
Jungkook: Τότε γιατί τραυλίζεις?

Άνοιξα το στόμα μου για να μιλήσω αλλά τίποτα δεν βγήκε έξω.

Jungkook: Θα σε κάνω να με αγαπήσεις.
Josephine: Αν θες να σε αγαπήσω τότε άρχισε να συμπεριφέρεσαι περισσότερο σαν άνθρωπος. Με αυτήν την συμπεριφορά ποτέ δεν θα με κάνεις να σε αγαπήσω!

Ο Jungkook σηκώθηκε πάνω και με κοίταξε που έκλεγα. Χαμογέλασε επειδικτηκά.

Jungkook: Αυτοί οι άνθρωποι που δεν αξίζουν με κάνουν τέρας.

Έφυγε έξω από το δωμάτιο και σηκώθηκα από το κρεβάτι.

Josephine: Τι συνέβη σε αυτόν τον ηλίθιο? Στα αλήθεια τον αγαπάω? Θα έπρεπε να προτιμώ τον θάνατο.

Time skip

Jungkook: Lee Taeyong? Λοιπόν είσαι αυτός που έκανε εκφοβισμό στο κορίτσι στο λύκειο και σχεδόν την βίασες? Huh?
Taeyong: Β-βίασα? Όχι! Δεν την βίασα-
Jungkook: Την παρενόχλησες σεξουαλικά.

Κοίταξε στα υπόλοιπα τρία αγόρια.

Jungkook: Η Josephine ήταν πραγματικά αφελής και φυτό εκείνη την εποχή. Στην πραγματικότητα εκφοβίστηκε από αυτούς τους τρεις χαμένους?

Κλώτσησε ένα από τα αγόρια.

Chanwoo: Σας παρακαλώ αφήστε μας ήσυχους, κύριε. Ήταν πριν από εφτά χρόνια. Γιατί εσείς -
Jungkook: Σκάσε, παλιόπαιδο. Αν ήμουν στο δικό σας λύκειο, θα σας είχα σκοτώσει πριν από εφτά χρόνια. Είστε τυχεροί που ζήσατε εφτά χρόνια από την ζωή σας με ειρήνη. O Jungkook έτριψε το όπλο μα το χέρι του και σημάδεψε το κεφάλι του Taeyong.

Taeyong: Σε παρακαλώ, χάρισε μου την ζωή.
???: Αφεντικό, πρέπει να ξέρετε ότι και η αδερφής σας ήταν ένας από τους εκφοβιστές. Συνήθιζε να εκφοβίζει την κυρία Jeon.

O Jungkook ένιωσε το αίμα του να βράζει από θυμό... Άρχισε να τον χτυπάει με το όπλο στο κεφάλι μέχρι που έβαλε πολύ δύναμη και το όπλο έσπασε και ο Taeyong έπεσε νεκρός. Ο Jungkook κοίταξε τους άλλους δύο.

Jungkook: Έχεις σύζυγός στο σπίτι και η μητέρα σου είναι τυφλή...θα σας αφήσω να ζήσετε. Μην σας ξαναδώ μπροστά μου!

Ο Jungkook κοίταξε τους άλλους δύο που έμειναν.

Jungkook: Εσείς δεν είστε οι τοπικοί gangsters?
???: Συγχωρέστε μας, κύριε Jeon. Σας -

Jungkook ff - Mad LoveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant