Το τακούνι σου έσπασε κάνοντας σε να χάσεις την ισορροπία σου...έπεσες στο πάτωμα...
Josephine: Ouch -
Ξαφνικά είδες μια ξύλινη πόρτα κοντά σου...την έσπρωξες αργά και πραγματικά άνοιξε...μάλλον όταν έπεσες κάτω από το βάρος σου πρέπει να έπεσες πάνω σε κάτι κάνοντας την πόρτα να ανοίξει. Μπήκες μέσα στο άγνωστο δωμάτιο και η καρδιά σου βυθίστηκε καθώς κοιτούσες γύρω γύρω το δωμάτιο.
Josephine: Αυτές είναι δικές μου φωτογραφίες.
Έκλεισες το στόμα σου με το χέρι σου καθώς είδες τις φωτογραφίες σου παντού στους τοίχους. Πηγές κοντά στις φωτογραφίες και διάβασες τα μυνήματα που ήταν γραμμένα πάνω τους.
"Πραγματικά της αρέσει να τρώει βάφλες"
"Σήμερα φαίνεται γλυκούλα σε αυτό το μπλε φόρεμα"
"Άφησε το ρολόι της στον κήπο"
"Έκανε μια καινούρια κολλητή, την Rose"
"Η Rose είναι σέξι, αλλά θέλω την Josephine"
"Είναι γλυκούλα με τα σιδεράκια στα δόντια της"Μετά είδα τους συμμαθητές μου στο λύκειο, αυτούς που μου έκαναν εκφοβισμό σε φωτογραφίες...είχαν πάνω τους ένα κόκκινο Χ. Κοίταξα σε μια άλλη φωτογραφία...με εμένα και την Rose στην καφετέρια...η πρώτη μας μέρα στο Πανεπιστήμιο.
"Τα κορίτσια μου φαίνονται όμορφα"
Υπήρχε μια φωτογραφία με την Rose που κοιμόταν.
"Είπε ότι η Josephine είναι τρίτη και το μισεί αυτό...οπότε της έδωσα ένα χαστούκι"
"Η Rose μου είπε καινούρια πράγματα για το κορίτσι μου"
"Μισεί το κορίτσι μου. Την χτύπησα"Τότε είδα τη φωτογραφία μου που έπαιζα πιάνο. Ήταν από μια παράσταση που έπαιζα πιάνο με το ζευγάρι μου.
"Πώς τόλμησε να είναι ζευγάρι με το κορίτσι μου?"
"Μισώ αυτή τη μουσική"Για αυτό θυμώσει μαζί μου όταν έπαιξα αυτή τη μουσική στο πιάνο εκείνη την ημέρα. Ξαφνικά τρόμαξα από την δυνατό θόρυβο που κάνει η πόρτα όταν κλείνει. Γύρισα από την άλλη και τον είδα.
Josephine: J-jungkook?
Jungkook: Λοιπόν, το είδες? Huh?
Josephine: Μ-με παρακολουθούσες από τότε που πήγαινα λύκειο?!Έκανα μερικά βήματα προς τα πίσω καθώς άρχισε να με πλησιάζει.
Josephine: Ε-εσύ ήσουν αυτός που με παρακολουθούσε?!
Δεν είπε τίποτα και απλά χαμογέλασε επειδικτηκά. Άφησα μια κραυγή καθώς με άρπαξε από την μέση μου.
Josephine: Μην με αγγίζεις!
Jungkook: Shhh Γλυκιά μου...μην με κάνεις να θυμώσω.
Josephine: Οπότε με αγαπάς -
Jungkook: Όχι ερωτευμένος, τρέλα εθισμένος μαζί σου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Jungkook ff - Mad Love
FanficΗ Josephine είναι έτοιμη να παντρευτεί με τον Kai ώστε η εταιρία του μπαμπά της να συνεργαστεί με την εταιρεία των Kim. Όμως η τύχη θα τα φέρει αλλιώς όταν ο Kai είχε ένα ατύχημα. Αλλά ο γάμος δεν θα ακυρωθεί θα παντρευτεί κάποιον άλλον κάποιον που...