Josephine's pov
Κατάπια καθώς άρχισε να άρχισε να αφήνει ίχνη με το μαχαίρι στο δέρμα μου.
Josephine: Σταμάτα...
Φώναξα ψιθυριστά. Τα μάτια του Jungkook ήταν ικανοποιημένα καθώς η διαδρομή που έκανε το μαχαίρι πάνω στο δέρμα μου άρχισε να γίνεται κόκκινο. Κράτησε την άκρη του μαχαιριού πάνω στο πιρούνι μου.
Jungkook: Δώσε μου έναυσμα ακόμα μια φορά, και θα σου σκίσω την σάρκα.
Josephine: Αυτό είναι κατάχρηση - Ahk...Πίεσε το μαχαίρι με βίαιο τρόπο στον λαιμό μου. Αίμα έτρεξε από το κόψιμο.
Jungkook: Μην παίρνεις τις λέξεις μου ελαφρά.
Έγειρε προς τα εμένα και φίλησε την πληγή που μόλις είχε δημιουργήσει. Πίεσε την γλώσσα του στην πληγή και έγλυψε το αίμα σε όλο μου το δέρμα. Έκλεισα τα μάτια μου καθώς ένιωσα τα υγρά φιλιά του στον λαιμό μου. Έκανε την διαδρομή του μαχαιριού από το λαιμό μου στο κόκαλο του περιλαιμίου κάνοντας ένα κόψιμο εκεί πέρα. Ξανά έγλυψε τις πληγές και ρούφηξε το αίμα μου. Το στομάχι μου γέμισε με πεταλούδες όταν άκουσα τον εαυτό μου να αφήνει έναν μικρό αναστεναγμό. Γρήγορα άνοιξα τα μάτια μου καθώς κατάλαβα ότι ο εαυτός μου είχε ξανά γίνει υποτακτικός κάτω από αυτόν. Έσπρωξα τον Jungkook γρήγορα όταν ήταν απασχολημένος να ρουφάει το δέρμα μου... Γρήγορα σηκώθηκα και κουνήθηκα μακριά από αυτόν. Κάλυψε τον λαιμό μου με τα χέρια μου.
Josephine: Σταμάτα!! Με κάνεις κατάχρηση! Σταμάτα το αυτό, αλλιώς...
Jungkook: Αλλιώς? Θα καλέσεις την αστυνομία? Θα με σκοτώσεις? Θα το πεις στον ηλίθιο τον πατέρα σου? Huh?
Josephine: Σταμάτα να λες μαλακίες για τον πατέρα μου!
Jungkook: Μαλακίες?!Είπε και χαμογέλασε συγκρατημένα.
Jungkook: Αυτός που έσπρωξε την κόρη του στα χέρια του διαβόλου?
Ξαφνικά υπήρξε ένα χτύπημα στην πόρτα.
???: Κύριε Jeon?
Jungkook: Τι?!Φώναξε χωρίς να πάρει τα μάτια του από τα δικά μου.
???: Σας περιμένουν στο γραφείο.
Ο Jungkook ξεφύσηξε και γύρισε από την άλλη. Πριν ανοίξει την πόρτα με κοίταξε, χαμογέλασε επειδικτηκά βλέποντας με μαρμαρωμένη.
Jungkook: Πες ένα ακόμα πράγμα για αυτόν...και θα τον σκοτώσω.
Δάκρυα έπεφταν στα μάγουλα μου και έπεσα στο πάτωμα όταν έφυγε από το δωμάτιο.
Josephine: Τον μισώ!! Το κάρμα είναι αληθινό Jeon Jungkook. Θα το μετανιώσεις.
Είπα κλαίγοντας. Σκούπισα τα δάκρυα μου και σηκώθηκα και στάθηκα στα πόδια μου.
VOUS LISEZ
Jungkook ff - Mad Love
FanfictionΗ Josephine είναι έτοιμη να παντρευτεί με τον Kai ώστε η εταιρία του μπαμπά της να συνεργαστεί με την εταιρεία των Kim. Όμως η τύχη θα τα φέρει αλλιώς όταν ο Kai είχε ένα ατύχημα. Αλλά ο γάμος δεν θα ακυρωθεί θα παντρευτεί κάποιον άλλον κάποιον που...