အပိုင္း က (Mew)
“ဟိုးေ႐ွးေ႐ွးတုန္းက ေရနတ္သမီးေလးတစ္ပါး႐ွိတယ္။ သူ႕နာမည္က ကလိုင္တီ (Clyti) တဲ့။ အရမ္းလွတဲ့ ဆံပင္ေ႐ႊေရာင္ေတြ႐ွိတဲ့ ေရနတ္သမီးေလးေပါ့။ သူ႕ဆံပင္ေတြကို ၿဖီးလိုက္ရင္ ေ႐ႊေရာင္ေတြက ပိုေတာက္လာလြန္းလို႔ တျခားနတ္သားေတြ၊ နတ္သမီးေတြကေတာင္ ေငးၾကည့္ရတယ္။ တစ္ေန႔က်ေတာ့ သူက သူ႕သူငယ္ခ်င္းနဲ႔အတူ ေရမ်က္ႏွာျပင္ေပၚတက္လာရင္း ေကာင္းကင္ေပၚမွာ ျမင္းရထားကိုေမာင္းၿပီး သြားေနတဲ့ ေနနတ္သား အေပၚလို (Apollo) ကို ေတြ႕သြားခဲ့တယ္။ အေပၚလို ဟာ ကိုယ္ေရာင္ကိုယ္ဝါေတာက္ပလြန္းၿပီး သူျမင္းရထား စီးေနပုံက ၾကည့္ေကာင္းလြန္းတာမို႔ ကလိုင္တီက ျမင္ျမင္ခ်င္းပဲ သေဘာက်သြားခဲ့တယ္။ အဲ့လိုနဲ႔ အေပၚလို ကို ထိုင္ၾကည့္ေနလိုက္တာ ဟိုး မိုးကုပ္စက္ဝိုင္းတျခားတစ္ဖက္ကို အေပၚလို ေရာက္သြားၿပီး ေပ်ာက္သြားမွ ေရထဲ ျပန္ဆင္းလာေတာ့တယ္။ အဲ့လိုနဲ႔ ေန႔တိုင္း အေပၚလို ကို စျမင္ရတဲ့အခ်ိန္ကေန တျခားတစ္ဖက္ကို ေရာက္ၿပီးေပ်ာက္သြားတဲ့အခ်ိန္ထိ ထိုင္ၾကည့္ေနတာက ကလိုင္တီရဲ႕ တာဝန္တစ္ခုလို ျဖစ္လာခဲ့တယ္။ သူကသာ ေန႔တိုင္း ၾကည့္ေနခဲ့တာ။ အေပၚလိုကေတာ့ သူ႕ကို သတိမထားမိဘူး။”
ေျပာရင္းနဲ႔ ခဏရပ္ကာ ကေလးေတြ စိတ္ဝင္တစားနားေထာင္ေနတာေတြ႕မွ ေကာင္ငယ္ေလးက စကားဆက္ေျပာသည္။
“သူ႕ကို အေပၚလိုသတိထားမိေအာင္ ဘာလုပ္ရမလဲ ေတြးရင္းနဲ႔ သူ႕ဆံပင္ေတြကို ၿဖီးလိုက္ရင္ ေ႐ႊေရာင္ေတာက္လာလို႔ အကုန္ သတိထားမိတာကို သတိရလိုက္တယ္။ ေနာက္ေန႔မနက္က် သူ ေခါင္းၿဖီးမယ္လို႔ ဆုံးျဖတ္လိုက္တယ္။ ေနာက္တစ္ေန႔ေရာက္တဲ့အခါ ေရေပၚတက္၊ ေက်ာက္တုံးေပၚမွာထိုင္ၿပီး အေပၚလို ေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ သူ႕ဆံပင္ေတြကို ၿဖီးေနခဲ့တယ္။ ဒါေပမဲ့ အေပၚလိုကေတာ့ သူ႕ကို သတိမထားမိျပန္ဘူး။ သူ တအားစိတ္မေကာင္းျဖစ္ၿပီး ငိုေနမိတယ္။ ေရေအာက္ကို ျပန္ဆင္းဖို႔လည္း သတိမရေတာ့ဘူး။ ေတာက္ေလွ်ာက္ အေပၚလိုကိုပဲ ၾကည့္ေနခဲ့တယ္။ ေနာက္ေန႔ ေနျပန္ထြက္လာၿပီး အေပၚလိုေရာက္လာခ်ိန္မွာလည္း သူဟာ အရင္လိုပဲ လိုက္ၾကည့္ေနတုန္းပဲ။ ေက်ာက္တုံးေပၚကေန ေနရာမေ႐ြ႕ဘဲ… ဗိုက္ဆာတိုင္း ေရငတ္တိုင္း သူ႕မ်က္ရည္ေတြကိုပဲ သူေသာက္ၿပီး ေနေနခဲ့တယ္။”
ေကာင္ေလးစကားေျပာေနပုံက ပုံျပင္ထဲ သူကိုယ္တိုင္ေရာက္ၿပီး သူကိုယ္တိုင္ ကလိုင္တီျဖစ္လာသလို ခံစားရေစသည္။
“အဲ့လိုနဲ႔ ရက္ေတြ အမ်ားႀကီး ၾကာသြားခဲ့တယ္။ သူကေတာ့ ၾကည့္ေနတုန္းပဲ။ တစ္ရက္… အဲ့တစ္ရက္က် သူ သူ႕ေျခေထာက္ေတြကို လႈပ္႐ွားၾကည့္ဖို႔ လုပ္တဲ့အခါ သူ႕ေျခေထာက္ေတြ လႈပ္မရေတာ့ဘူး။ သူ႕ ဆံပင္ေတြဟာလည္း အဝါေရာင္ပြင့္ဖတ္ေတြအျဖစ္ကို ေျပာင္းသြားတယ္။ သူ႕မ်က္ႏွာေလးဟာလည္း အညိဳေရာင္ျဖစ္သြားၿပီး သူ႕ဆီမွာ အစိမ္းေရာင္႐ိုးတံနဲ႔ အ႐ြက္ေတြ ႐ွိေနတယ္။ ေဘးက နတ္သားနတ္သမီးတိုင္းက ကလိုင္တီဟာ ေနၾကာပန္းေလးျဖစ္သြားၿပီလို႔ ေျပာၾကတယ္။ အဲ့ခ်ိန္ကစၿပီး ကမ႓ာေပၚမွာ ကလိုင္တီရဲ႕မ်ိဳးႏြယ္ဝင္ ေနၾကာပန္းေလးေတြ အမ်ားႀကီး ႐ွိလာခဲ့ၿပီး သူတို႔ကလည္း ကလိုင္တီလိုပဲ ေနနတ္သား အေပၚလိုကို လိုက္ၾကည့္ေနၾကၿပီး ေနဝင္သြားရင္ မိႈင္ေတြၿပီး က်န္ေနခဲ့ၾကတာ ဒီေန႔ထိပဲ တဲ့။ ဒါကေတာ့ ေနၾကာပန္းေလးဘယ္လိုျဖစ္လာသလဲဆိုတဲ့ ပုံျပင္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ၿပီးပါၿပီ။”
“Phi, Phi ေရာ ေနၾကာပန္းႀကိဳက္လား။”
“ႀကိဳက္တာေပါ့ ညီမေလးရဲ႕။ Phi အႀကိဳက္ဆုံးပန္းက ေနၾကာပန္းပဲ။ သူ႕အဓိပၸာယ္က သစၥာ႐ွိျခင္းလို႔ ေျပာၾကတယ္။ ပုံျပင္ထဲကလိုပဲ ေနၾကာပန္းေလးေတြက အၿမဲတမ္း ေနကိုပဲ သစၥာ႐ွိ႐ွိ ၾကည့္ေနခဲ့ၾကတာမို႔လို႔ေလ။”
“Phi ေရာ ေနၾကာပန္းေလးေတြလိုပဲ လိုက္ၾကည့္ေနတာ ႐ွိတာလား”
“႐ွိတာေပါ့။ Phi ရဲ႕ အိပ္မက္ေတြေလ။ အိပ္မက္ကို ၾကည့္ရင္း ေနထိုင္လာခဲ့တာမို႔။”
“လူေရာ။ Phi ၾကည့္ေနတဲ့သူေရာ မ႐ွိဘူးလား။ ေနနဲ႔တူတဲ့လူေလ။”
“ဟင္”
ေမးလိုက္ေသာ ကေလးကို ေက်းဇူးတင္မိသည္။ သူလည္း သိခ်င္ေနေသာ ေမးခြန္းျဖစ္လို႔ပင္။ ဘာလို႔ သိခ်င္တာလဲဆိုတာေတာ့ သူကိုယ္တိုင္လည္း မသိ။
“Gulf ထမင္းစားေတာ့ေလ။ ကေလးတို႔ေရ၊ ဒီ Phi က ထမင္းမစားရေသးလို႔ ထမင္းေပးစားလိုက္ေနာ္။ ခု အဆိုေတာ္တစ္ေယာက္က သီခ်င္းဆိုျပတာကို နားေထာင္ၾကစို႔။ Phi Mew ကို ဖိတ္ေခၚပါတယ္။ Phi Mew ဘာသီခ်င္းဆိုမွာလဲဗ်။”
သိခ်င္လို႔ နားေထာင္ေနကာမွ သာသနာဖ်က္က ဝင္သည္။ မေက်မနပ္ႏွင့္ပင္ ဂစ္တာပိုက္ကာ ထသြားလိုက္ရသည္။
“ဒီေန႔ Phi က Loving you everyday (Ruk tur pai took wun) ဆိုတဲ့ သီခ်င္းေလးကို ဆိုျပပါမယ္။”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
နေကြာပန်းလေးရဲ့ပုံပြင် 🌻☀️ (Unicode/ZawGyi)
Hayran Kurguဒဏ္ဍာရီတွေထဲမှာတော့ နေမင်းကြီးက နေကြာပန်းလေးကို သတိမထားမိခဲ့ဘူးတဲ့။ နေမင်းကြီးလို တောက်ပနေတဲ့ Phi Mewကရော နေကြာပန်းလေးနဲ့တူတယ်လို့ပြောကြတဲ့ Gulf ဆိုတဲ့ ကျနော့်ကို သတိထားမိမှာလား။ ဘယ်လိုဖြစ်ဖြစ် ကျနော်ကတော့ နေကြာပန်းတို့ရဲ့ထုံးစံအတိုင်း Phi ဆိုတဲ့နေမ...