Babalar ve Çocukları

1.4K 121 260
                                    

Ölüm Yiyen'ler James'i duvara yapıştırırken, Voldemort yüzünde çirkin bir gülümsemeyle Godric's Hollow'dan içeri adımını attı. James Silahsızlandırılmadan önce, en az on kadar asa ona doğrultulmuştu. Diğer yirmi Ölüm Yiyen de dar hole doluşarak, içeride başka bir Seherbaz ya da Yoldaşlık üyesi var mı diye kontrol etmek için odalara dağıldılar. Ama evde buldukları tek kişi, Lily idi.

Lily'nin şoka uğramış sesi "James!" diye bağırırken, Voldemort James'in yüzünde beliren ifadeye bakıp gülümsedi. James'in öfkeyle yanan ela gözleri daha da karardı. Ağzından bir hırlama çıktı ve Ölüm Yiyen'lerin onu tuttuğu kollarından panik içinde kurtulmaya çalıştı.

"Bırak onu!" diye bağırdı.

Voldemort kıkırdadı.

"Sakin ol, Potter." Gözleri oturma odasına açılan kapıya yöneldi. "Bu kadar telaşlanmana gerek yok."

Voldemort holü geçip odaya girdi; adamları kızıl saçlı kadına diz çöktürmüşlerdi. Kadının asası kahve sehpasının üzerinde duruyor, ondan uzakta tamamen faydasız görünüyordu. Voldemort salona girerek asayı aldı ve şöyle bir inceledi.

"Asa dediğin şey, el altında tutulur," diyerek alay etti. "Her zaman yanında bulunması gerekir. Ona ne zaman ihtiyacın olacağını asla bilemezsin."

Lily başını kaldırıp ona baktığında, Voldemort'un yüzündeki sırıtış kayboldu. Kadının bakışları yüzünden, elindeki asayı neredeyse yere düşürüyordu. Gözleri o kadar çok benziyordu ki, kısacık bir an, dehşet içinde, karşısında Harry'nin ve Helen'in durduğunu zannetti.

Voldemort gözlerini kaçırdı.

Asayı kırarak umarsızca kenara fırlattı. Lily'nin boğuk çığlıkları, James'in odaya sürüklenirken çıkardığı böğürtüler arasında kayboluyordu. James'in bacaklarını tekmeleyerek Voldemort'un önüne ittiler; James sertçe dizlerinin üzerine çöktü. Başını çevirip hemen Lily'ye baktı. Ona bakan gözleri panik içinde iyi olup olmadığını anlamaya çalışıyordu. Lily gözyaşlarını içine çekip başını sallayarak ona iyi olduğunun sinyalini verdi. James onu tutan adamlara bağırdı.

"Çekin ellerinizi üzerinden!"

"Gerek yok." Voldemort, James ile Lily'yi tutan adamlarına işaret verdi.

Ölüm Yiyen'ler onları bırakır bırakmaz, Lily ile James hızla ayağa kalkıp birbirlerine doğru koştular. Ölüm Yiyen'ler etraflarını sararken ve asalarını onların başlarına doğrulturken, James Lily'nin kolunu sıkıca kavradı.

Voldemort odanın içinde gösterişli bir şekilde yürüdü ve konsolun üzerinde bir dizi çerçevelenmiş fotoğrafın olduğunu görünce durdu. Harry'nin ile Helen'in bebekliklerine ait küçük bir fotoğrafı eline aldı; fotoğrafta karyolalarına çıkmaya çalışırken gülüyor ve kıkırdıyorlardı. Başını çevirip Potter'lara baktığında, yüzlerinde korku ve nefret karışımı ifadelerle ona baktıklarını gördü.

Sırıtarak fotoğrafı yerine koydu ve diğer fotoğrafı eline aldı. Küçük, siyah saçlı ve ela gözlü bir bebek Lily'nin kollarında ona bakarken gülümsüyordu. Başka bir fotoğrafta da, aynı ela gözlü çocuk küçük bir süpürgenin üzerinde oturuyordu. Diğer tüm fotoğraflarda aynı çocuğun farklı yaşlarda çekilmiş halleri vardı.

"Onu sır olarak tutmakla iyi iş çıkardın," dedi Voldemort, James'e. "Birkaç yıl öncesine kadar oğlun olduğundan haberim yoktu." Sırıtışı yüzüne yayılarak, "arkadaşlarına sırlarını verecek kadar güvenmemen gerektiğini öğrendin sonunda, ha?" dedi.

James, her iki yumruğunu da sıkmış bir halde, hırlayarak ona doğru bir adım ilerledi. Ölüm Yiyen'lerin eline ona işkence etmeleri için fırsat geçmeden önce, Lily onu tutarak durdurdu. Voldemort kıkırdayarak ona doğru yürüdü.

Karanlığın Varisi (İçimdeki Karanlık) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin