Bu bölüm geçiş bölümü gibi olacak biraz,
Ah, biraz kısa oldu üzgünüm. Bu aralar güzel bir dizi buldum onu izliyorum. Kızmayın bana.
Londra'da yağmurlu bir geceydi, bulundukları yerde ki hırçın denizin sesi, bu gün çoğu teknenin batacağı yönünde bir haberciydi. Ama bu üst düzey korunaklı yerde, ölmek o kadarda kolay değildi.
"Neden buradasın?" diye soran yaşlı adama genç kız gülümsedi ve kuzgun karası dağınık saçlarını geriye attı.
"Neden burada olduğumu biliyorsun bence," dedi, şarkı söyler gibi.
Yaşlı adam, kızın yakut kırmızısı gözlerine kendi beyaz gözlerini dikmişti.
"Ateşle oynuyorsun evladım," diyerek onun aklında ki şeyden uzak tutmaya çalıştı. Kendi çapında.
Kız kıkırdayarak, bu nemli soğuk hücreye bir adım daha attı.
"Ah, Ateş benim alanım." dedi kibirle.
Fazla toydu, fazla acemiydi. Ama fazla zekiydi, sadıktı. Ama tek kişiye sadıktı o da müritleriyle toplantıdaydı.
Yaşlı adam, kızın gözlerinden hoşlanmamıştı.
"Biliyorum," diye fısıldadı, "Şeytanın dölüsün." dedi öfkeyle.
Genç kız, kendisine söylenen sözle çenesini sıktı.
"Sen sanki çok farklısın!" diye tısladı ve bir adım daha atarak yaşlı adam yaklaştı "Herkes bize şeytan diyor," dedi gülümseyerek "Ama kimse bizden daha kötü olduklarını kabul etmiyor," diye sinirle bağırdı.
Yaşlı adam şimdi genç kızın gözlerine farklı bir şekilde bakıyordu.
"Seni de kırmışlar," dedi hayretle "Muggle'lar mı?" diye sordu merakla.
Genç kız sinirle elinde ki asasını sıktı.
"Bu seni neden ilgilendirsin ki?" diye, tıslayarak sordu.
Yaşlı adam, yavaşça ayağa kalktı. Şimdi kıza yaklaşmak için adım atan oydu.
"Celadım, hakkında bilgi almak istemem çok normal değil mi?" diye sordu yavaş ve sakince.
Genç kız, elinde ki asasını daha sıkı tutarak. Yaşlı adamın şakaklarına doğrultu. Yaşlı adam, bu duruma gülümsedi.
"Voldemort, seni mi gönderdi?" diye sordu. Genç kız sadece başını onaylar şekilde salladı.
"Beni öldürmek istemiyorsun, neden?" diye sordu.
Genç kız elinde ki asasını yaşlı adamın şakaklarına bastırdı.
"Çünkü, bu yanlış." dedi gözlerinde ki sinirle.
Bir zamanlar Karanlık Lord olarak anılan yaşlı adam, genç kıza anlayışla baktı.
"Bir zamanlar senin gibiydim," diyerek arkasını döndü ve bu küçük nemli pis hücrede yürümeye başladı. Genç kız elinde ki asasıyla yaşlı adamı takip ediyordu.
"Sonra, gerçekleri öğrendim." dedi ve zincirli elini havaya salladı. Demirin demire vurma sesi genç kızı daha çok germişti. Yaşlı adam, sakince yeniden durdu. "Değiştirebileceğimi zannettim." dedi sesinde ki hayal kırıklığı genç kıza ulaşmıştı bile, "Ama tek yapabildiğim sevdiklerimi kaybetmek oldu." dedi hüzünle "İhanete uğradım," diye tısladı. "Çok sevdiklerim tarafından!" diyerek, hızla arkasını döndü. Genç kız, yaşlı adama kötü bir şekilde bakmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Varisi (İçimdeki Karanlık) TAMAMLANDI
FanficBu hikaye benim değildir! İçimdeki karanlık hikayesinde eğer ki Harry Potter'ın bir ikiz kız kardeşi olsaydı nasıl olaylar gelişirdi diye yazdığım bir fan hikayesidir. ©Bu hikaye Kurinoone'a ait The Darkness Within'in Fan hikayesidir. ©Bu hikaye Kur...