Hey selam!
Yeni yılınız kutlu olsun!
Size yılbaşı hediyem!
Kendinize iyi bakın lütfen :) Seviliyorsunuz ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Medyada ki şarkıyı açmayı unutmayın lütfen 😊
İYİ OKUMALAR!
* * *
Lord Voldemort uyandığı ilk an ağlamaya başlamıştı. Sanki saatlerdir ağlamıyormuş gibi ağlıyordu. Kızını kaybetmişti, en değerli varlığını. Yataktan yavaşça kalkmıştı üzerindeki gömlekteki kızının kanını görünce daha çok ağladı. Evladının kanı üzerindeydi. İlk defa kandan nefret etti. Yavaş adımlarla banyoya doğru gitti. Üzerindeki gömleği yırtar gibi çıkartıp atmıştı. Ellerindeki kanları lavabonun içine koyarak suyu açtı. Karşısındaki aynaya baktığında saçlarının dağılmış gözlerinin altını mordu. Yüzü birkaç saate kırk yıl daha yaşlanmıştı. Ellerindeki kanları giderince arkasında ki duşa girmişti hızla. Aklında tek bir düşünce geçiyordu başının üzerinden buz gibi su akarken.
"İçindeki ateş nasıl sönecekti?" Her şeyi geçmişti, Harry oğlu kızının ölümünden sorumluydu. Oğluna bir şey yapamazdı ki! Hem, oğlu bir şey bilmiyordu. Kızını kaybetmişti. Evladını kaybetmişti. Öfkeyle elini hızla soğuk mermere yapıştırmıştı. Mermerde kan lekeleri ve kırık oluşmuştu. Başını soğuk mermere dayadı.
"Beni bırakmayacaktın," diye fısıldadı. Yüzündeki göz yaşlarını, duş başlığından akan su görünmez hale getiriyordu. "Sen benim Leydim din." Dedi ağlayarak.
Banyoda ne kadar kaldığını bilmiyordu. Ama bir süre sonra çıktığında soğuktan titreme durumuna gelmişti. Odasına girdiğinde Bella'yı görmeyi beklemiyordu. Bella Lorduna üzüntüye bakıyordu. Her zaman yıkılmaz ve yenilmez olan adam birkaç saat içinde yıkılmıştı.
"Lordum," dedi başını eğerek.
Karanlık Lord histerik bir şekilde güldü. Bella korkarak Lorduna baktı.
"Cidden Bella, sence ben artık bir Kral mıyım?" diye sordu üzerini büyüyle giyerek.
Bella efendisine şokla bakarak.
"Tabi ki de öylesiniz." Dedi, efendisini anlayamıyordu Bella.
Karanlık Lord başını iki yana sallayarak.
"Hangi kral kızını koruyamamış?" diye sordu Bella'nın gözlerine bakarak.
Bella Lordundan duyduğu sözlerle kalakalmıştı.
"Lordum," diye fısıldadı. Efendisinin dediği şeyleri inkar etmek istiyordu,
Karanlık Lord elini kaldırarak Bella'yı susturdu.
"Bella inkar etme!" diye çıkıştı. "Ben evladını bile koruyamamış bir babayım!" diye bağırdı.
Bella yutkundu.
"Helen sizin bu halini görseydi, sizi kınardı Lordum." Dedi üzgünce.
Karanlık Lord Helen'ini düşündü çok iyi biliyordu. İlk önce dalga geçerdi daha sonra, kınardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Varisi (İçimdeki Karanlık) TAMAMLANDI
FanficBu hikaye benim değildir! İçimdeki karanlık hikayesinde eğer ki Harry Potter'ın bir ikiz kız kardeşi olsaydı nasıl olaylar gelişirdi diye yazdığım bir fan hikayesidir. ©Bu hikaye Kurinoone'a ait The Darkness Within'in Fan hikayesidir. ©Bu hikaye Kur...