1

351 14 3
                                    

Bir aya yakındır bu binanın karşısında bulunan parka gitmek için uğraşıyorum ama sonuç hiç değişmedi. Faydasız. Niye izin vermezlerdi ki ihtiyacım var işte .
Sorumu tekrarlıyorum NEDEN? Niye bana bunu yapıyorlar uzaklaşmaya ih- düşüncelerimi bölen kafama vuran bir toptu. Ben kim attı diye bakınıp ağrısını hafifletir belki diye kafamı ovalıyordum. Biri etkisi olmayan güneşimin önüne yani karşıma geçip dikilin ce kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdım. Karşımda iri yapılı ama şişman anlamda değil yani boşver ya kime anlatıyorsam sanki görüyorum işte kızı uzun boylu,siyah dalgalı saçları vardı. Yetimhanede daha önce görmemiştim onu. Kız oturmayınca bankta biraz yana kaydım ama oturmadı. Dayamayıp" Otursana kızım dikildin."dedim o cevap vermeyip omuzlarımdan tutup ayağa kaldırdı sonra kendi oturdu ve ben "n'pıyorsun sen sorunlumusun kızım ! O kadar bank var işte ne beni kaldırıyorsun!?diye sorumu yönelttim ama beni dinlemediği belliydi. Sinirlerim zaten gergindi daha fazla beklemeden arkamı döndüm.
Dönmez olsaydım bugün geleceği tutmuş. Neyse bakalım yine niçin kızacaklar ya da belki bugün farklı olur. Farkında olmadan ona yani amcama doğru ilerlerken durdum. oda mesafeyi sıfıra indirip bana sarıldı şaşkınlıktan hiç birşey söylemedim ve yürümeye başladı. Benide sürükleyerek. Beni hep sürüklemişdir hayatım boyunca ama şimdiki niye kibardı anlamıyorum. O bana her zamn kaba davranırdı. Müdürün odasına girdiğimizde odada bir kadın ve adam vardı. Yani bugün yalnız değilmiydik veya ne bileyim artık birileri izleerken mi kızıp,bağıracaklar dı bana. Kapı açılıp içeri girdi müdür . Masanın arkasındaki sandalyeye oturdu ve kadın ile adama bakıp "İşte Hayal. Bu arada ... Hayal 17yaşında neden onu istediğinizi anlayamasamda amcası buradayken konuşup anlaşırız hem siz hem biz mutlu oluruz inşallah."dedi arad gözlerini bana dikerek. Anlayamamıştım ne diyordu bu. Kadın başladı konuşmaya"Merhaba Hayal ben Meryem buda eşim Adam kendisi pek fazla türkçe konuşamıyor ama zamanla alışırsın ız birbirinize" dedi amcam olacak o adamda "kararlısınız yani onu almakta."diyince biraz afallamıştım çünkü buradan beni almaya geldiler. İnanamıyorum nasıl olur. Evet bir gün çıkacaktım buradan ama biraz tuhaf oldu. Yani ... Müdür saç olması gereken başının üzerini kaşıdı ve tekrar sözü alarak"bence siz Hayali yarın gelip alabilirsiniz sonuçta birkaç gündür bunu bekliyordunuz" dedi. Kadın onu onayladı ve beni yarın gelip alacaklarını söyleyip gittiler.

•°•°

Ben hala şoktayken Adam gelmişti.Biz Newyork'a gidiyorduk. Adam bunu söyleyince nasıl tepki vereceğimi bilemedim... Buradan gidiyordum ve nereye gittiğim önemli olmasada em büyük hayalime gidiyordum ve bu gerçekten harika bir duygu.


BİR GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin