"Shut your mouth, baby, stand and deliver
Holy hands, will they make me a sinner?
Shut your mouth and run me like a river"
— Zi-mi, unde vrei să-ți fac tatuajul? Mă întreabă oferindu-mi un zâmbet de milioane la care nu pot să nu mă holbez acum ca o proastă.
— Pe ... omoplat, îi spun la nimereală căci nici nu mai pot gândi acum.
— Si ce tatuaj vrei? Mă întreabă în timp ce-și pregătește spațiul și instrumentele de tatuare.
— Surprinde-mă, ii spun dar cel surprins este el.
Își ridică privirea spre mine și face ochii mari de uimire. Încep să devin tot mai dornică să mă holbez la fața lui. Cicatricele lui acum mi se par chiar sexy.
— Mă lași să-ți fac ce vreau eu?
Întrebarea lui mă trimite cu gândul în altă parte și se pare că doar eu sunt în filmul ăla.
— Da. Ceva tatuaj mic, ce crezi că m-ar reprezenta.
Îmi fac curaj și-mi dau tricoul de pe mine rămânând în sutien. Ochii lui rămân fixați pe sutienul meu și, abia când realizează asta, își mută privirea evitând contactul cu ochii mei. Nu aș fi crezut că poate fi jenat. Pentru unii tipi, fetele mai mari pot fi intimidante. Dar Jekyll nu e ca oricare alt tip, așa că nu știu la ce să mă aștept din partea lui.
— Aici vreau tatuajul, îi spun arătându-i omoplatul drept.
— Ok. Întinde-te pe burtă.
Mă întind pe patul de tatuat și aștept emoționată momentul. Mâna lui Jekyll îmi atinge pielea și îmi trage breteaua sutienului mai jos ca să aibe un acces mai bun la spate. Încerc să nu mă gândesc la atingerea sa, preferând să fac înmulțiri grele în minte.
Îl observ cum își pregătește aparatul și cum îi stă de bine făcând ceea ce face, mult mai bine decat cu o armă în mână. Realizez că nu-mi place să-l știu în pericol.
— Ultima șansă, îmi spune. Ești sigură că vrei să-ți fac ce doresc eu?
— Da, atâta vreme cât nu-mi faci ceva obscen.
Ultimul lucru pe care mi l-aș dori să-l am tatuat ar fi vreun cuvânt vulgar sau vreun desen obscen.
— M-ai prins, îmi spune râzând, fără să-și ia ochii de la mine. Chiar ți-aș face ceva obscen.
Dar ultima lui frază o spune pe un ton diferit. Aluzia sa are prea multe înțelesuri pe care prefer să le alung repede, bazându-mă că totuși a glumit. Jekyll nu s-a dat până acum la mine, deci cel mai probabil glumește. Cu siguranță sunt singura căreia hormonii i-au luat-o razna.
— Să nu te miști, îmi spune. Dacă te doare prea tare, suportă! Îmi spune amuzat. N-o să dureze mult.
În timp ce Jekyll lucrează la tatuaj, încerc să nu mă gândesc la durere dar e mai mare decât m-am așteptat.
— Dacă crezi că vei mai avea un atac de panică, mă opresc, îmi spune acum cu o mină serioasă.
— Sunt ok.
Deși sunt așezată pe burtă, stau cu capul întors spre el admirându-l cum trasează forme concentrat pe pielea mea. Pentru mine, toate aceste gesturi și apropieri înseamnă ceva, căci el e cel care m-a salvat și cel care mă marchează acum la propriu. Știu că am o slăbiciune pentru el dar mai știu și că nu are nimic să-mi ofere, el fiind doar o ispită fizică, mult prea mic și rebel pentru viitorul sigur pe care mi-l doresc eu alături de cineva.
CITEȘTI
Floare de maidan !NEW!
RomanceSky suferă de anxietate generalizată, o boală care constă în temeri și griji exagerate și necontrolabile, iar asta nu face decât să-i îngreuneze viața când este nevoită să se mute tocmai în cel mai periculos oraș de pe pământul american, unde, colac...