"Tell me what am I supposed to do
When your eyes are so Pacific view,
Falling deep into Curaçao blue
And all your kisses taste like Malibu"
Mă uit la degetele noastre împreunate când pășim ca un cuplu într-un restaurant din centrul orașului și încă nu-mi vine să cred cât de fericită mă face acest gest. Parcă suntem în altă lume, departe de acel ghetou periculos.
Am comandat doar o salată căci mie nu-mi prea arde de mâncat, eu fiind fascinată de chipul lui atrăgător și marcat. Jekyll e un bărbat cu șarm și lipici la femei, așa că nu mă mir când ele întorc capul după el în restaurant. Singurul lucru de care mă mir, este că el m-a ales pe mine. Încă mi se pare ireal că s-a îndrăgostit atât de subit tocmai de mine.
— La ce te gândești? Mă întreabă Jekyll amuzat. S-ar putea să mă înec dacă continui să mă privești așa.
— Jekyll, cum te-ai îndrăgostit de mine?
— Cum? Nu înțeleg întrebarea. Tu cum te-ai îndrăgostit de mine?
— E simplu. Tu ai făcut posibil asta. Te-ai ținut după mine. M-ai cucerit prin tot ce ai făcut și ce ai spus.
— Atunci presupun că soarta așa a decis, să te văd și să te vreau atât de tare încât n-am avut de gând să renunț până nu te cuceresc.
Mie-mi vine greu să cred asta. Eu nu am făcut nimic pentru el iar el deja mă iubește. Eu nu cred în dragoste la prima vedere și fără îndoială nu sunt atât de irezistiblă. Dar trebuie să-mi alung din minte gândurile astea. Știu că sunt rezultatul anxietății mele generalizate.
— Dar nu înțeleg ce ai văzut așa deosebit la mine. Eu nu am făcut nimic...
— Lipsa ta de încredere în tine, nu e sexy iubito. Dar măcar nu te prind cucerind bărbați pe la lucru.
Îl pălmuiesc peste umăr.
— Îngâmfatule! Să știi că nu mă subestimez! Doar că voi bărbații vă uitați după alea super tunate, mai ales voi ăștia care arătați ca niște zei. Iar eu sunt o femeie decentă. La asta mă refeream.
— Zeu? Atât de frumos mă vezi? mă întreabă amuzat.
— Concentrează-te pe ce e important! Și nu mi-ai răspuns la întrebare!
— Bine. Bine. Am știut că ne potrivim de când te îngrijorai când întârziam după tine la lucru, și când ai reacționat pozitiv până și la cicatricele mele. Mi-a plăcut cum mă strângeai în brațe pe motor și când ai fost îmbrăcată cu hainele mele. Chiar ne mulăm perfect, îmi spune cu ochi sclipitori de entuziasm. Îmi place că m-ai sărutat și ai făcut sex cu mine exact așa cum am visat, că m-ai lăsat să te tatuez cum doresc eu și mai important, ai vrut neapărat să te tatuez eu... Din punctul meu de vedere și tu m-ai cucerit pe mine cu toate astea. Și tu ai dat semne doar ca ți-a fost mai greu să accepți viața mea. Azul, tu ești tot ce mi-am dorit.
Declarația lui mă lasă fără cuvinte și amuțesc cu furculița în mână. Aș sări pe el peste masă dacă nu am fi într-un restaurant.
— Te sigur că nu ești o femeie comună pentru zona asta. Iar pentru mine ești unică, teribil de dulce, afectuoasă, senină, atrăgătoare, posesivă și... fricoasă, îmi spune zâmbind. Dar am înțeles că asta se datorează anxietății tale. Și apropo de asta, ai mai avut atacuri de panică?
CITEȘTI
Floare de maidan !NEW!
RomanceSky suferă de anxietate generalizată, o boală care constă în temeri și griji exagerate și necontrolabile, iar asta nu face decât să-i îngreuneze viața când este nevoită să se mute tocmai în cel mai periculos oraș de pe pământul american, unde, colac...