Capitolul 10

2.7K 279 33
                                    

"If you're horny lets do it, ride it, my pony

My saddle's waiting, come and jump on it"


După ce termin de spălat pe jos în restaurant, rămân ultima să închid. Deși am întârziat cincisprezece minute, Jekyll mă așteaptă pe motocicletă, fără bandană.

E prima dată când sunt emoționată să văd că individul în negru mă așteaptă în fața restaurantului, atât de frumos. Încă sunt surprinsă să-l văd, căci mă aștept ca în orice zi să renunțe la mine.

— De ce mi-ai cerut numărul dacă oricum urma să ne vedem doar noi doi?

— Pentru că vreau să-l am, spune el.

Dar eu am impresia că doar a făcut show în fața polițistului. Jekyll scoate telefonul din buzunar și chiar atunci îl aud pe al meu sunând.

— Salvează-l, îmi spune. Și sună-mă dacă ai probleme sau orice ar fi, ok? Îmi spune ușor stângaci.

Orice ar fi? Îl întreb mirată.

— Da, îmi spune și-mi oferă casca lui.

Cad puțin pe gânduri la acest orice. Vrea să-l sun doar de dragul de a-l suna sau chiar se referă că pot apela la el în orice situație?

Sky, revino-ți! Nu trebuie să te intereseze. Orice ar fi!

— Mergem la mine după cremă, îmi spune și se urcă pe motor.

Nu sunt pregătită să mă întorc înapoi în casa lui după ultima experiență, deși peste noapte mi-am dat seama că mai vreau tatuaje. Dar nu pot profita de amabilitatea lui. Poate ar trebui să mai găsesc și alți artiști. Sau mai bine nu.

Mă urc totuși pe motor și după scurt timp ploaia începe să ne ude. Loarcă. Jekyll merge mai grăbit ca de obicei iar eu închid ochii de teamă, și-l strâng mai tare în brațe.

Jekyll parchează motocicleta în fața casei sale, apoi mă ia de mână atingându-mi degetele tandru și făcându-mă să tresar în sinea mea. Mă trezesc că fugim spre casă dar nu văd rostul grabei. Deja suntem uzi.

Nu sunt imună la atingeri. Uitasem cum e să fiu ținută de mână, în brațe sau chiar sărutată. Dacă până acum nu mi-au lipsit toate astea, Jekyll reușește să declanșeze dorul în mine și nevoia de afecțiune și tandrețuri. Să nu mai pomenesc de sex.

Îmi deschide ușa casei sale și mă conduce înăuntru. Lasă casca în camera în care m-a tatuat apoi mă îndrumă spre camera de vizavi. Recunosc acesta ca fiind dormitorul după patul imens care se află în mijlocul camerei. Pereții gri sunt luminați doar de lumina tv-ului care e lăsat pornit, lucru mă care face să realizez că el fusese înainte acasă, așa că nu înțeleg de ce nu a luat crema la el de la bun început ca să nu mai fie nevoit să mă ducă până la el acasă. Sau asta a fost intenția de la bun început? Să ajung aici?

Nu-ți mai fă filme, Sky. Tipul pur și simplu o fi uitat-o.

Jekyll îmi dă drumul la mână și deschide singurul dulap din încăpere, scoțând niște haine. Mă cuprind singură ca într-o îmbrățișare tremurând de frig.

— Ia-le pe tine, repede.

Mă uit la mâna lui întinsă, indecisă.

— O să răcești, îmi spune și se dezbracă în fața mea iar eu îmi întorc privirea într-o parte.

Floare de maidan !NEW!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum