Capitolul 16

2.6K 295 28
                                    

"Only you, only you

Make me say I'ma be okay"


Abia m-am trezit ca să ajung la lucru la timp. Azi noapte am stat prea mult cu Jekyll, dar surpriza pe care mi-a făcut-o ducându-mă la grădina botanică, era prea greu de refuzat. Încă sunt buimacă de atenția diferită pe care mi-a arătat-o, de tandrețea lui și de faptul că poate fi romantic sau cel puțin așa am văzut eu ieșirea la Grădina Botanică.

Profitând de o pauză scurtă, ies la țigară cu Camila. Simt nevoia să mă confesez cuiva.

— Ce te mai frământă acum? Mă întreabă Camila încruntată. Este foarte evident că trio-ul ăsta amoros nu-ți priește.

— Care trio amoros?

— Tu, Jekyll și Blake, spune Camila de îndată ce expiră fumul de țigară.

— Nu există un trio! Blake nu mă pune pe gânduri deloc. Jekyll, în schimb...

Și nu doar Jekyll, dar și adevărul despre familia mea m-a dat peste cap. Nu mai știu ce să cred că este adevărat și nici nu am voie să vorbesc cu oricine despre asta.

— Te-a sărutat? Mă întrerupe Camila precipitată.

— Nu! Nu e vorba despre așa ceva. Nici nu știu cu ce să încep, îi spun și răsuflu cu greu. Într-o seară când m-a luat Jekyll de la lucru, ne-a prins ploaia și ne-a udat leoarcă până la el acasă...

— Ce căutai la el acasă?, intervine ea nerăbdătoare.

— Am mers să-mi dea o cremă pentru tatuaj. Dar nu asta e picanteria, ci faptul că mi-a dat haine de schimb iar hainele mele le-a băgat la spălat. Cu tot cu lenjerie!

Camila face ochii mari de surprindere.

— Iar ieri când Blake a venit la restaurant, mi-a pus pe mână brățara de când eram împreună. Bineînțeles Jekyll a văzut și când a venit să achite nota, mi-a dat și sutienul o dată cu ea. Sub ochii lui Blake! Zicând că bikinii au rămas acasă...

— Nu pot să cred asta! Spune Camila și izbucnește în râs.

— Nu mă ajuți așa, îi spun morocănoasă. Iar apoi mi-a spus că nu va veni el după mine la lucru.

— Normal! E gelos. Și spuneai că nu există un trio amoros, zice ea încă râzând.

— Nu. Nu există! Jekyll..., spun și încerc să-mi găsesc cuvintele potrivite. Până acum eram sigură că mă protejează datorită bunicului meu, dar acum nu mai știu. Ieri am avut senzația că-mi face curte...

— Cum adică ai avut senzația? Ți-a făcut sau nu? E cam simplu să-ți dai seama cu Jekyll. Tipul e pe față.

— Atunci tradu-mi tu comportamentul lui căci mie fix pe față nu mi se pare.

— Ia să văd.

— Aseară n-am reușit să-i scot pe cei doi bătrânei afară din local, ba chiar au făcut scandal și au scos o armă! M-am speriat teribil și dacă nu apărea Jekyll ca să-i scoată afară, nu știu ce m-aș fi făcut.

— Oh! Deci până la urmă a venit eroul tău, oftează Camila visând departe.

— Lasă-mă să termin. După faza aia, Jekyll m-a consolat într-un fel cam tandru... Adică noi ne-am mai îmbrățișat dar acum am simțit altceva. Era finuț, mă privea diferit și insistent. Mi-a sărutat mâna, și când l-am rugat să mai stea cu mine, m-a dus să vizităm pe ascuns Grădina Botanică. Ne-am plimbat de mână cu orele prin labirinturi din frunze și ornamente florale și doar ne-am privit. Parcă eram un cuplu!

Floare de maidan !NEW!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum