"I've got a fever, so can you check?
Hand on my forehead, kiss my neck
And when you touch me, baby, I turn red
I've got a fever, so can you check?"
Ultimul lucru pe care-l doream, era să apară Blake la restaurant și să mă vadă învinețită. Deși mi-am pus o tonă de fond de ton, nu am reușit să acopăr în întregime urmele pe care le-a lăsat agresorul meu.
— Bună, frumoaso. Dă-mi te rog o cafea cu lapte, îmi spune Blake și ia loc la bar.
Îi zâmbesc de complezență și mă întorc pripită cu spatele ca să-i pregătesc cafeaua, încercând să nu-l las mult timp să mă privească. Mă întorc și i-o așez pe masă iar Blake mă surprinde și mă reține de încheietura mâinii când las ceașca în fața lui.
— Ce-ai pățit? N-a fost Jekyll, nu? Mă întreabă mai încruntat decât mă așteptam.
— Nu. Bineînțeles că nu, îi răspund indignată.
Nu mi-aș petrece timpul cu un tip care m-ar molesta.
— Atunci cine ți-a făcut asta? Spune-mi și-l voi aresta.
— Nu știu, Blake. Am fost atacată pe stradă de un necunoscut.
— Atunci trebuie să vii cu mine la poliție. L-ai văzut la față? Jeykll n-a făcut nimic în privința asta?
Nu pot să nu sesizez că Blake știe că Jekyll poate lua atitudine împotriva celui care m-a atacat. Sunt convinsă că știe exact cine este Jekyll și juca teatru în fața mea până acum.
— Blake, te rog încetează. Nu vreau să mai vorbesc despre acest subiect.
— Înseamnă că are legătură cu Jekyll. Nu te lăsa intimidată de el!
— Lasă-mi mâna! Mă simt agasată.
— Ok, dar dacă te răzgândești, sau ai nevoie de ajutor, sună-mă, spune Blake și-mi pune o carte de vizită pe tejghea.
Blake îmi dă drumul dar iau cartea de vizită și o arunc la gunoi în fața lui. Sunt de partea lui Jekyll și n-o să mă las manipulată de Blake.
— Sky, crede-mă că mai țin la tine și-mi fac griji pentru tine.
— Cum a rămas cu faptul că nu-mi faci avansuri și vrei să rămânem prieteni?
Blake privește îngrijorat în altă parte apoi revine spre chipul meu încruntat, de parcă-și caută noi minciuni și scuze.
— Pot să-ți fiu prieten și sprijin chiar dacă mai am sentimente pentru tine.
— Vrei să te cred că după ce m-ai părăsit peste noapte acum șapte ani și ai avut o căsătorie cu o altă femeie, ți-au reînviat sentimentele pentru mine?
— Da! Lucrurile nu au fost așa cum crezi tu. Am fost nevoit să plec! N-am avut de ales.
— Cât de naivă mă crezi? Știu că te folosești de mine ca să-l înfurii pe Jekyll. Și-ți spun că-ți pierzi vremea aici.
După sărutul lui forțat chiar nu mai am de gând să fiu amabilă cu el și plec în băcătărie lăsându-l singur. După ce pleacă, mă întorc și iau cartea de vizită din gunoi. N-ar fi ceva chiar atât de rău să am numărul unui polițist în agendă. Poate că într-o zi voi dori să-i cer explicații.
CITEȘTI
Floare de maidan !NEW!
RomanceSky suferă de anxietate generalizată, o boală care constă în temeri și griji exagerate și necontrolabile, iar asta nu face decât să-i îngreuneze viața când este nevoită să se mute tocmai în cel mai periculos oraș de pe pământul american, unde, colac...