Capitolul 41

2.8K 272 30
                                    

"Falling is the only out I see

And I don't wanna take you down with me

You're the love in my heart

Only love in my heart

Don't wanna take you down with me"


Am atins încă un nivel de iubire. Iubire combinată cu pură obsesie, admirație și dependență față de iubitul meu când îl observ stând nud pe pat, etalat în cearșaful răvășit, după o partidă de amor recentă. Faptul că-l doresc mereu, mă înrobește. Îmi dau seama că, pe cât de mult sufăr, pe atât de mult îl și iubesc. Toate trăirile mele sunt duse la extrem.

Mă așez pe pat cât mai aproape de el după ce am făcut un duș pripit. Jekyll mă privește cu o intensitate care face aerul să se umple cu scâtei electrice iar fiorii să mă scuture tulburător. Dar priveliștea din fața mea e cu siguranță mult mai minunată decât a lui. Jekyll e cel mai real vis erotic de care aș putea avea vreodată parte. Mă lipesc de umărul său și-i las acolo un sărut.

— De când ai inelul pregătit?

— De o săptămână. De când încerc să te tot pregătesc pentru pasul ăsta, îmi spune senin.

Bănuiesc că el era oricum obișnuit cu ideea asta de mic. Dar probabil nu era obișnuit s-o facă cu adevărat, din suflet. În timp ce eu m-am îndrăgostit și l-am cunoscut treptat, el deja mă știa demult. Mă aștepta. Mă vâna cu o răbdare matură și experimentată.

— Și când plănuiai să mă ceri?

— N-am avut ceva clar în minte. Eram sigur c-o să mă apuce spontan. Am vrut să te duc la grădina botanică dar mi s-a părut acum momentul mai potrivit. Și dacă tu mi-ai făcut un cadou, îmi spune arătând spre burtica mea, m-am gândit să-ți fac și eu unul.

— Mulțumesc, îi spun.

Dar oricât de fericită sunt, nu pot uita de griji.

— Te-ai întâlnit cu Cesar?

— Nu încă. Nu-i place să fie căutat. Când va dori să vorbească cu mine, mă va chema, îmi spune vizibil deranjat de idee.

— Dar pe mine?

— Nu știu, iubita mea. Dar nu te las singură, te asigur.

Știu sigur că n-am cum să evit întâlnirea cu Cesar. Toată viața mea a fost plănuită de acest om în așa fel încât eu să fiu chiar aici în acest moment. Și mi-e foarte teamă că nu mă voi ridica la nivelul așteptărilor sale, căci cu siguranță nu-l văd mai mult decât pe un criminal și nu îi sunt recunoscătoare pentru nimic.

— De ce spune Vincente că tu vrei cu orice preț coroana? Mi-a dat de înțeles că te folosești de mine.

— Probabil crede că toată lumea gândește ca el. Puterea asta pe care el o numește coroană e de fapt un lanț cu spini. N-are idee ce-și dorește, spune scârbit.

Chiar dacă acum e deranjat de subiectul deschis de mine, și se încruntă ușor când vorbește despre latura asta a lui, îi admir cu aceeași pasiune fiecare răsuflare, fiecare cuvânt, fiecare mișcare.

— Vincente e nepotul lui Cesar, și asta îi dă motivația să se creadă privilegiat.

— Nebunul acela mi-e văr? Întreb șocată.

Floare de maidan !NEW!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum