Toată ziua n-am știut mai nimic despre Jekyll. Și deși mi-am ocupat-o făcând curățenie, am observat când Ten cu Lux făceau schimb de ture.
Când ies de la baie îl zăresc pe Jekyll întins pe patul meu, doar în jeanși. Îi arunc o privire urâtă și-mi leg halatul cât de strâns pot. E deja miezul nopții și eram convinsă că Jekll nu-și mai face apariția dar evident el iar intră în casa mea prin efracție. Nici nu vreau să știu câte chestii ilegale poate face.
— Ce cauți aici? Îl întreb încă supărată.
— Ți-am spus că nu te las singură noaptea, îmi spune senin și blând.
— Atunci dormi pe covor, îi spun răutăcios.
— Cât o să țină răutatea asta a ta? Mă întreabă deranjat. Pentru că te asigur că nu mă vei alunga cu niște cuvinte, dar măcar să știu cât timp trebuie să mă țin după tine. Îmi dau seama că ai nevoie acum.
Declarația lui mă impresionează dar nu mă arăt. Nu pot să cred că mi se confesează după doar un sărut. Și eu sunt atrasă de el, dar atracția pe care o simte el cred că-l face să se pripească sau poate e vinovăția cea care-l împinge la declarații.
— Dacă am fost asaltată din cauza ta, nu trebuie să-mi vii cu texte, promisiuni și dulcegării. Nu e nimic între noi, îi spun rece.
— Nu sunt texte. Nu e nimic, încă !, subliniează Jekyll.
— M-ai văzut lovită și brusc mă placi? Ești mai ciudat decât am crezut.
— Nu te plac brusc. Dar nu ți-am făcut avansuri până n-am rupt-o definitiv cu Paulina. Dar din moment ce până și gunoaiele alea te-au crezut iubita mea, nu-ți dai seama că de fapt îmi petrec mai mult timp cu tine? Nu înțelegi că nu te-au confundat deloc? Ești importantă pentru mine și nu am făcut un secret din asta în cercul meu.
Jekyll se dă jos din pat și se apropie de mine.
— O faci deoarece i-ai promis bunicului meu că mă vei proteja, îi reamintesc eu.
Dar am senzația că deja mă mint singură.
— Și ai impresia că sunt obligat s-o fac personal? Chiar crezi că nu am pe cine pune să te ducă acasă? În prima săptămână Emilio era cel care te urmărea pentru mine, din umbră, ca să ajungi teafără acasă. Apoi am început să te vizitez, îmi spune și se apropie tot mai tare de mine. Am vrut să te cunosc.
— Cum adică ai început să mă vizitezi?
Aș vrea să mă dau în spate dar nu pot trece prin perete.
— În fiecare noapte, când dormeai, veneam să te văd.
Inima începe s-o ia razna la auzul cuvintelor sale. Când credeam că-i știu toate fețele, aflu că Jekyll chiar are stofă de stalker. Și chiar dacă mă sperie, în același timp mă și incită.
— Și de fiecare dată dormeai îmbrăcată mult prea sexy pentru o fată singură, îmi spune și-mi desface cordonul halatului de baie iar eu amuțesc de emoție.
Jekyll se apleacă până ajunge cu buzele la urechea mea iar pielea mi se face ca de găină când îi aud vocea sexy și răgușită.
— Și-mi plăcea să te văd dormind pe burtă, lăsându-mi loc la imaginație, îmi spune în timp ce mâinile lui ajung pe pielea mea dezgolită direct pe talie iar eu respir tot mai greu, fiind extrem de aprinsă de acest tip insuportbil, periculos și atrăgător.
CITEȘTI
Floare de maidan !NEW!
RomanceSky suferă de anxietate generalizată, o boală care constă în temeri și griji exagerate și necontrolabile, iar asta nu face decât să-i îngreuneze viața când este nevoită să se mute tocmai în cel mai periculos oraș de pe pământul american, unde, colac...