Capitolul 31

2.7K 302 42
                                    

"Do anything to keep you near

Count imperfections in the mirror

No, I can't let you leave

So I kill my insecurities"


Jekyll intră pe ușă și, după expresia încruntată pe care o are și pe care o îndreaptă către Emilio, e clar c-a aflat deja despre Paulina.

— Pe bune, Emilio? Te-a dezvirginat tocmai Paulina?

Emilio ia perina de pe canapea și și-o spune pe față jenat.

— Măcar n-o mai spune cu glas tare!, se plânge Emilio.

— N-o spun eu. Paulina o spune! La toate colțurile! Ce naiba a fost în capul tău? Nu mai există alte femei în jurul tău? Toți băieții au râs de mine pentru că frățiorul meu minor se culcă cu fosta mea. Stai să vezi ce mișto-uri te așteaptă pe tine, armăsarule! spune Jekyll și de dezbracă de jachetă.

— Am încercat să-i rezist! Dar ea e insistentă, irezistibilă și am mai și băut..., spune Emilio strofocându-și părul.

Discuțiile despre Paulina îmi întorc stomacul pe dos.

— Eu mă retrag, le spun și îi las să vorbească singuri îndreptându-mă spre dormitor.

— Emilio, șterge-o acasă, îl aud pe Jekyll spunând înainte să închid ușa dormitorului.

Știu că Jekyll are dreptate să-l certe căci sunt lucruri care nu se fac între frați, dar nu pot fi indiferentă. Gelozia mă macină și nu vreau să asist la o discuție despre Paulina. Până la urmă, ea asta a urmărit, să provoace scandal.

Ușa dormitorului se deschide iar Jekyll vine direct spre mine și mă cuprinde în brațe.

— L-am trimis acasă. Nu mai vorbesc despre Paulina. Vreau să fim doar noi doi iubito, îmi spune Jekyll oferindu-mi un sărut scurt și dulce pe buze.

— Nu te deranjează că s-a culcat cu Paulina?

— Ba da. Mă deranjează că e atât de prost dar poate că e spre binele lui. Experiența asta o să-l învețe minte să nu mai fie luat de fraier. Cât despre ea, n-are decât să și-o tragă cu cine vrea.

— Ce-ai făcut cu Ronnie? Îl întreb acum speriată de principala mea teroare.

— Lux doar m-a informat unde se ascunde Ronnie. Nu am mers peste el. Am pus la punct un plan ca să-l dăm pe mâna poliției.

— Asta sună bine, îi spun zâmbind.

— Dar nu-mi cere detalii. Nu mai vreau să văd panică în ochii tăi frumoși, îmi spune Jekyll și-mi dă părul după ureche.

Sunt recunoscătoare că Jekyll a ținut cont de părerea mea. Nu-mi pot lua ochii de pe chipul lui atrăgător. Acum știu că cicatricele îl înfrumusețează. Sunt vrăjită de el și fiecare gest al său mă topește și mai tare.

— Ia loc, îmi spune Jekyll și mă ia de mână punându-mă pe pat. Am uitat ceva în mașină. Revin într-un minut, îmi spune zâmbind cu gura până la urechi și iese val vârtej din cameră.

Nici nu am timp să mă întreb ce-a fost asta căci Jekyll se întoarce înapoi cu un buchet imens de flori diverse și cu o față de copil vesel.

Floare de maidan !NEW!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum