"Please don't let this love die youngIf I'm gonna lose someone
Don't let it be you"
— Fă-mi un tatuaj, iubito! Îmi spune Jekyll entuziasmat, aruncându-se pe pat.
E amiază dar eu încă sunt ruptă de somn după noaptea nebună de sex de care am avut parte. L-am simțit pe Jekyll dimineață când s-a trezit și mi-a șoptit că merge la ceva întrunire dar nu am mișcat nici măcar un pic. Și încă am senzația că visez, căci Jekyll nu are cum să spună asemenea prostii.
— Iubito, insistă Jekyll ca un adolescent nerăbdător. Dormi prea mult!
Îmi deschid ochii cât să-l privesc puțin și mă întorc pe partea cealaltă.
— O să ți-o trag iar, îmi spune amenințător dar eu tresar în fund ferindu-mă de mâinile sale.
— Încă sunt iritată, derbedeule! Îi spun morocănoasă dar îl observ pe Jekyll care stă îmbrăcat pe pat, rezemat pe un cot și râde de mine.
Bagă cealaltă mâna în buzunar și scoate o folie mică.
— Poftim pastila mult dorită, îmi spune și-mi întinde mâna dar când vreau s-o iau, și-o retrage.
— Ce-ar fi dacă nu ai lua-o? Mă întreabă privindu-mă senin. Dacă am lăsa destinul să decidă ... ?
Îi studiez chipul ca să-i descifrez intenția dar nu am idee dacă încă are chef de glume sau dacă doar mă încearcă, căci sunt convinsă că serios n-are cum să vorbească.
— Adică ... dacă aș rămâne gravidă? Cu tine?, întreb șocată.
Expresia pe chipul lui se schimbă drastic. E vizibil deranjat de alegerea mea de cuvinte. Dar să fim realiști, e mult prea tânăr pentru un copil, relația noastră e instabilă, trăim într-un ghetou, și nici măcar eu nu-mi doresc copii la vârsta mea. Să nu mai spun că e abia prima seară în care facem sex și încă nu ne cunoaștem foarte bine.
— Și ce anume nu e în regulă cu mine? Mă întreabă încruntat, de parcă nu înțelege pe ce lume trăiește.
— Ești prea tânăr! Îi spun și mă ridic din pat îndreptându-mă spre baie.
Jekyll vine după mine și se plantează în fața mea încruntat.
— Pe mine nu mă deranjează să fiu un tată tânăr!, îmi spune răstit.
— Jekyll, nu pot să cred că avem discuția asta acum! E prea devreme! Nici măcar nu știu ce e între noi... Încă nu ne cunoaștem bine!
Replica mea cumva îl face și mai nervos.
— Cum naiba să nu știi? Suntem îndrăgostiți și suntem împreună! Știu că ești îndrăgostită de mine chiar dacă nu vrei să recunoști!
Lucrurile par mult prea ușoare din perspectiva lui.
— Jekyll, îndrăgosteala asta cu fluturi în stomac o să dispară în scurt timp. Și poate n-o să rămână nimic...
— Sau poate rămâne iubirea, îmi spune convins.
— E prea devreme să vorbim despre iubire acum..., spun precaută deși știu că e prea vehement că să înțeleagă și punctul meu de vedere.
CITEȘTI
Floare de maidan !NEW!
RomanceSky suferă de anxietate generalizată, o boală care constă în temeri și griji exagerate și necontrolabile, iar asta nu face decât să-i îngreuneze viața când este nevoită să se mute tocmai în cel mai periculos oraș de pe pământul american, unde, colac...