"You've got the music in you
One dance left
This world is gonna pull through
Don't give up
You've got a reason to live"
Telefonul meu sună și ezit să răspund când văd un număr necunoscut. Dar îmi fac curaj și apăs tasta verde.
— Bună, Sky, spune de cealaltă parte a telefonului o voce unică.
— Cum ai făcut rost de numărul meu, Blake?
— Trebuie să vorbim. Acum!
— Nu pot acum.
Știu că n-ar trebui să ne vedem dar și Blake are câteva explicații de dat dar nu e momentul potrivit să vorbim. Aud motocicleta lui Jekyll parcând în fața casei.
— Trebuie să-ți mărturisesc ceva. E urgent, insistă el.
— Nu mă mai suna! Promit că te sun eu când pot vorbi, îi spun și închid apelul.
Nu știu de ce mă ascund. N-am nici o intenție față de Blake, dar Jeykll este exagerat de gelos când vine vorba despre fostul meu, care mai e și polițist. Iar eu nu știu cum să dau vestea bombă. Vestea care ne va schimba sau complica viețile. Căci un lucru știu sigur, n-am idee ce am de făcut.
"Hey, iubitule. M-ai lăsat însărcinată până la urmă." Nu. Nu sună bine. Pentru că-mi vine să-l bat.
"O să fim părinți!" Nu merge. Nu e ca și cum ne-am fi dorit asta. Abia ne cunoaștem.
"Am o surpriză pentru tine, vei fi tată!" Nope. Nu e cazul nostru.
"Iubire, o să fiu tot mai grasă. Știi de ce? Pentru că te-ai scuturat în mine!" Nuuu. Nu merge nici cu ceartă.
Uff! Nu am nici cea mai mică idee cum să-i dau vestea Lui Jekyll, căci noi nu suntem la stadiul ăla. Indubitabil nu suntem pregătiți să fim părinți, și chiar dacă Jekyll n-ar fi fost deranjat să rămân gravidă, sunt convinsă că n-a crezut cu adevărat că se va întâmpla asta atât de devreme și, cel mai probabil, o să fie șocat.
Jekyll intră în bucătărie și mă găsește așteptând în mijlocul ei. De fiecare dată când îl văd venind spre mine, inima începe să salte nebună. Jekyll își înfășoară brațele în jurul meu și mă strânge plin de posesivitate. Mă sărută repetat înroșindu-mi buzele.
Toate gesturile sale mă fac să uit de complicații, de ghetou, de sarcină, de Cesar, deoarece mă fac să mă simt infinit de valoaroasă pentru el. Nimic nu mi se pare imposibil când sunt cu Jekyll. Nimic nu mi se pare irealizabil lângă iubitul meu. Toate, absolut toate merită doar ca să simt această iubire nemărginită pe care ne-o purtăm reciproc.
— Mi-a fost dor de tine, iubito.
— Ți-am spus că sunt nebună după tine? Nu mai pot de dragul tău, îi spun și îmi cuprind picioarele în jurul taliei sale.
— Nu, chiar nu mi-ai spus și cam așteptam asta, zice mușcându-și buza, lucru care-mi face inima să scape câteva bătăi.
Sunt cucerită pe vecie de flacăra din privirea lui. Nu mă pot sătura să-l privesc. Mă rog să am un copil la fel de frumos și curajos ca el. Să fie leit tatălul lui. Să nu ia nimic de la mine.
CITEȘTI
Floare de maidan !NEW!
RomanceSky suferă de anxietate generalizată, o boală care constă în temeri și griji exagerate și necontrolabile, iar asta nu face decât să-i îngreuneze viața când este nevoită să se mute tocmai în cel mai periculos oraș de pe pământul american, unde, colac...