Capitolul 11

2.6K 293 6
                                    

"Tell me it's a nightmare

And you ain't going nowhere

Tried to save ya, warn ya, keep you alive

Tried to stop ya, but you paid the price"


Zilele libere acum nu mai sunt atât de interesante. Mai ales că eu nu prea am prieteni. Camila, mă invită la ea acasă să ne petrecem timpul ca fetele, și fiindcă casa ei e doar la câteva străzi depărtare, asta e o invitație pe care n-o pot refuza. Sunt prea plictisită de stat între patru pereți admirând tavanul.

De data asta nu mă mai ascund după haine lălâi. Îmi reiau stilul specific cu pantalonii utility cu talie înaltă, bustieră și ghete de vară. Aplic puțin machiaj iar în partea dreaptă a părului îmi fac două împletituri spic.

Surpriza mea e să-i întâlnesc acasă la ea pe fratele ei, Alroy, și pe iubitul ei, Vincente. După ce facem cunoștință, luăm loc în curte la o masă din plastic înconjurată cu scaune din diverse seturi, căci mi-e clar că le-au adunat de pe unde au putut.

Nu am intrat în casă dar după înfățișarea ei, financiar nu stau prea bine. Casa e mică, dărăpănată, cu un gard rupt și ruginit, în fața căreia nici iarba nu e tăiată, bălăriile crescând în voie.

Camila ne servește cu suc și ceva biscuiți făcuți de casă.

— Nu prea ai față de latină, îmi spune Vincente analizându-mă de jos în sus. Și nici corp... și nici ținută... Cred că te-ai potrivi mai bine într-un cartier hipster, îmi spune încruntat.

Înțeleg că sunt diferită și mi-e clar că nu mă integrez aici dar nici nu mă așteptam să fiu pe gustul cuiva. Ba chiar mă bucur dacă ei nu mă găsesc atrăgătoare, poate asta mă va scăpa de atenție nedorită. Sau poate că aici lucrurile chiar funcționează diferit și tocmai asta mă va băga în belele căci unii mă pot considera o intrusă.

— Ești perfectă, intervine Alroy. Nu-l băga în seamă. Lui îi plac fetele mai..., face o pauză și se uită la sora lui care se încruntă la el. Fetele mai cu forme.

Camila este exact genul tipic de hispanică, frumoasă, cu forme rotunde și haine mulate.

— Tot nu înțeleg ce a văzut Jekyll la tine, insistă Vincente deranjat.

Nu știu care-i problema lui dar i-aș spune idiotului să treacă peste și să mă lase să mă simt bine.

— Ce vrei să spui? Jekyll doar mă conduce acasă.

— Pentru că e valet de meserie, spune Vincente ironic făcând o grimasă urâtă. Știm cu toți ce beneficii au femeile care și-o trag cu liderul bandei.

— Arăt eu a întreținută? Îl întreb ofensată.

— Nu. Arăți a escortă de lux, ascunsă după haine androgine. Poate că Jekyll e fascinat că ești... diferită, și a pus botul dar pe mine nu mă duci de nas. Cât de sus ți-ai propus să țintești?

Scârba cu care-mi vorbește mă șochează. Nu ne cunoaștem mai deloc și presupune ce-i mai rău despre mine. Nici măcar nu-i înțeleg acuzațiile. Încerc cu greu să-mi dreg lacrimile.

— Vin, taci! Îl atenționează Alroy.

— Îți sună telefonul, intervine Camila dar nu se aude niciun telefon.

Floare de maidan !NEW!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum