Alpden
♣️♣️♣️
Bu gün olan iş görüşmem kendi şirketimle idi. Yıllar nasilda uçup gidiyordu. Mimarlığı okumuş ve 2 yıl bir şirkette çalıştım. El sanatımı babamdan almıştım galiba herkes beni işe almak için büyük çaba sarf ediyordular ama ben kendi şirketime baş vurmuştum.
18 yaşımı tamamladikdan sonra elimi paraya sürmemiştim. Böyle güçsüzken varlığımin bilinmesini istemiyordum. Hem çalışıp hem okumuştum, Allahtan bursum vardı.
2 yıl sonra ise Melisa Hukuk kazanmıştı. Hem ona hemde kendime bakmak için iki işte çalışıyordum.
Okulumu kırmızı diplomayla bitirdiğim için iş bulmam kolay olmuştu, tabi ki sonra işimi en iyi şekilde yapıp müşterilerimi memnun ediyordum buda beni üst düzeylere çıkardı. Böylelikle iki odalı bir ev aldım.
Sabah uyanıp yatağımda oturdum hem heyacanlı, hemde üzgün hiss ediyordum. Ailemden bana kalan tek şeydi ama ailemi elimden alanda o mirastı.
Banyo yapıp hazırlandım. Aşağı indiğimde Melisa erkenden uyanıp kahvaltı hazırlamıştı. Kapıya yaslanıp onu izlemeye koyuldum. Nerdeyse 18 yıldır yanımdaydı. Tek ailem olmuştu ve gitdikçe güzelleşiyordu.
Arkasını döndüğün de beni görüp ilk korktu, sonra gülümseyip boynuma sarıldı.
"Günaydın yakışıklı, çok cool olmuşsun abi. Şimdiden şirketteki çalışanları düşünemiyorum." Dedi.
"Günaydın taş kafa, bende biliyorum yakışıklı olduğumu ama sende baya çirkin olmuşsun" deyip güldüm. Somuttup masaya oturdu. Artık alışmıştı ona taş kafa dememe.
(Şu karşınızdaki yakışıklı Alp Akin Kılıç)
Yemekten sonra bahçeye çıkıp Melisayi beklemeye başladım. Her zaman onun yüzünden gecikirdim. Kendime bu yüzden en hızlı araç olarak motor almıştım. Melisa dışarı çıkıp kapıyı kitledi. Bana bakıp nasıl olmuşum dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE NEFRET
Jugendliteraturintikam duygusu ile dolup-taşan Alp Akın ailesini öldürenlerden hesabını soracağına ant içer. Peki hayat ona yine başka bir oyun oynarsa, nefreti aşka dönüşürse? nefreti mi seçer aşkımı?