Oğuzdan
Neydi bu şimdi. Duruyla bukadar yakınlık neden?.
Yemek yeme teklif ettim ama kabul etmedi. Duruyu bana tercih etti. Melisaya görüşmeyi teklif ettiğimde arkadaşlarıyla buluşacağını söylemişti.
Peki ben neden şimdi Alpin evinin önündeydim? Işte yaşadığım en büyük hayal kırıklığı. Melisa evden hiç çıkmadı. Ve Alp 1 saat sonra eve dönmüştü. Bana yalan söyleyecek kadarmi istemiyor hayatında beni, kardeşi ile bile görüşmeme izin vermedi. Telefonu elime aldım isimlere girdim, kimle görüşecek kadar yakınım ki? Tekrar telefonu kirletip koltuğa fırlattim.
Şirkete gittiğimde Duru beni görür görmez akşamki yemeğinden konuşmaya başladı. Neydi şimdi bu neden benimle uğraşıyor ki, " Allah senide, yemeğini de kahretsin Alp" dedim kapıyı çarparak.
Yemeye indiğimde Alp daha yoktu ortalıkta yemeğimi alıp boş masaya geçtim, dün olanları konuşmam gerekiyordu. Bana neden yalan söylediğini anlatmalıydı. Tabiki şu kız izin verirse Alp dediği an gözlerimden alev çıktı. Bana bile kızıyordu öyle senlenince, şimdi bir defa yemek yediği kızın ona öyle süslenmesine izin mi veriyor. Artık alp demiycektim ona nede olsa, benim onun için önemsiz biri oldugumu anladım. Kalbimdeki bu acı neydi böyle.
Şuan elimde olsa o kız bir kaşık suda boğardım. Arkamda bıraktığım adam dönüp bakmadım, bakamazdım bakarsam gözümdeki yaşi anlatamazdım. Kalbimin bu denli acımasinin sebebi neydi. Neden kendime engel olamıyorum. Ah hayır hayır şimdiye kadar aşık olmadım, aşık olmak için Alpi beklemedim değilmi?
Gözlerimi silip şirketten ayrıldım. Burada birazda kalırsam hiç iyi şeyler olmuycak.
Gay bara gidip aklımı ve kalbimi kendine getirmem gerekir. Yanıma gelen kişi fazla yakışıklı idi. Ama Alp kadar değil işte. Yaklaştım öpmeye gözümün önüne yüzündeki yara için yaklaştığı geldi.
Hemen kalkıp ayrıldım ordan. Telefonu açtığımda Alpden mesaj gelmişti. Şaka gibi birde nasıl olduğumu soruyor, harikayim ya Süperim. Kızgınsın diyor birde neden kimse kimsenin kırılma olasılığını düşünmüyor. Bana yalan söyledin diyorum sebeb istiyorum özür diliyor.
Bütün duygularımı alt üst ediyor. Konuşmayı kesmeliyim onunla kesinlikle.
Sabah odamda kendimi dosyaların arasında kaybetmişken Durunun araması, onun sesini duymak sinirlerimi bozuyordu. Ama Alpin sevgilisi geldi dediğin de, sonra Isminin Melisa olduğunu söylediğinde çok mutlu olmuştum. Alpin yaptığı hatadan o sorumlu değildi. Hemen odadan çıkıp Melisaya sarıldım. Durunun bakışlarındaki kıskançlığı 1 kilometreden de anlamak olurdu.
Yemek yiyelim dediğin de Alp gerçekten de aç olduğunu anlamıştım. Ama aşağı indiğimizde Melisaya birşeyler fısıldayip sonra aç olmadığını söyledi.
GGözlerimden gözlerini ayirmiyordu. Neydi şimdi bu, bir tür özür dileme mi? Kalkıp gitmeye hazırken kolumdan tutuşu, kalbim tekledi. Elimi çektiğimde acıyla inledi. Hemen dönüp elini tutdum. Buda neydi şimdi, neden eli sargılı ve ben nasıl bütün gün fark etmemiştim. Birde kendime aşık diyorum. Aptalsin Oğuz aptal.
Melisa herşeyi anlattığında ve Alp tekrar anlatıp özür dilediğinde onu affetmiştim. Doğrusu zaten elini öyle görmem kalbimdeki kırgınlığı alıp götürmüştü.
Anlamıyorum benim için kendine nasıl zarar verebilir can-ı bukadarmı basit? Ben kimse için değerli olmam ki, hep bir karşılık bekliyor insanlar sevmek için. Babam hisselerim için seviyor gibi yapıyor, dedem şirketini babamdan korumak için yapıyor, geri kalanı ise param için yapıyor. Annem beni karşılıksız severdi zaten oda beni bırakıp gitti. Şimdi ise Alp beni neden seviyor ben ona neden güveniyorum. Bana ya yalan söylerse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE NEFRET
Dla nastolatkówintikam duygusu ile dolup-taşan Alp Akın ailesini öldürenlerden hesabını soracağına ant içer. Peki hayat ona yine başka bir oyun oynarsa, nefreti aşka dönüşürse? nefreti mi seçer aşkımı?