bölum 8

73 5 0
                                    

Yazardan

Balo salonuna girip kendilerine bir masa seçtiler. "benim mezuniyet balom bu kadar güzel değildi. Zaten hepside yabancıydı" dedi Oğuz yüzü düşerek. Alp " bende gitmemiştim. Bu iyi geldi. Kendi mezuniyetim gibi hiss ettirdi"dedi gülümseyerek.

Melisa "dans edelim mi beyler?" Dediğin de Alp hayır Dediğin de Oğuz " Bu dans da bana eşlik edermisiniz prenses" dedi. Melisa ile Oğuz dans ederken Alp mutlulukla onları izliyordu. Bu zamanda yanına yaklaşan kızı fark etmemişti bile, "merhaba ben Azra" dedi kız, Alp kaşlarını kaldırıp " bende Akin" dedi.

"Dans edelim mi Akın?"

"Olur yapalım" dedi.

Alp kızın elinden tutarak dans pistine götürdü.

"Neden yanlız oturuyordun, hem seni daha önce okulda görmemiştim"

"Yanlız değilim kız kardeşim ve arkadaşımla geldim. Onlar dans ederken bende etrafi inceliyordum"

"Hangisi kız kardeşin?"

"Melisa şuradaki kız" dedi Alp göstererek.

"Ha bende girdiği andan gözlerimi şu çocuktan alamiyordum. Ismi ne ?"

Alpin kalbi sıkışıyordu. Resmen kız Oğuzdan hoşlandığını söylüyordu.

"Ismi Oğuz" dedi kuru sesle.

----------------------------------------

Melisa elinde hissettiği acı ile inledi. Oğuz hemen Melisaya bakıp "birşey mi oldu iyimisin?" Dedi.

"Iyiyim sadece elimi çok sıktın"

"Özür dilerim prenses"

"Şey prenses Abinle dans eden şu kız kim?"

"O mu Azra. Neden sordun"

"Hiç güzel kızmış, abimde bizle değil onla dans ediyorsa oda hoşlanmıştır herhalde"

Melisa gülümseyip "sen daha güzelsin" dedi.

"Ha anlamadim?"

"Hiç birşey sadece evet güzel kızmış, abimde dayanamaz güzellere, kız dans etmeyi teklif etmişse artık"

"Demek dayanamaz ha, Doğru ya Duruya da dayanamamıştı"

"Duru konusu yanlış anlaşılma bir kere, abim asla ona bakmaz"

"Hmm"

Melisa abisinize yoklamak için onların yanına gidip "Azra partner deyiselim mi?" dedi. Azra gülümseyip başını salladı. Kız heyecanlanmıştı nede olsa yarim saattir o çocuğu izliyordu.

"Abi sana kırıldım benle değilde neden şu kızla dans ettin ki"

"Birden gelip sordu kıramadım"

"Neyse ki Oğuzla daha çok yakıştılar"

"Ne yakışmasi, Oğuz öyle kızları sevmez bence, hem kız fazla guzel değil"

"Ama az önce bana çok güzel.kiz olduğunu söyledi" dediğinde  Melisa, Alp dans etmeyi durdurup hızla yerine döndü. Melisa hem Alpin kıskançlığına gülmek istiyor, hemde piste yalnız kaldığı için aglamak istiyordu.

Onlar indinden hemen sonra Oğuzda dayanamayıp dansı durdurup "özür dilerim ama ben yoruldum" dedi.

"Birşey olmaz sizinle otura bilirmiyim?" Dedi kız. Oğuz kaçamayacağını anlayıp tamam dedi.

Masaya vardıklarında "ne oldu birden indiniz?" Dedi Oğuz " Alp beyimizin keyfi öyle istemiş" Melisa kızgın şekilde söyledi.

"Ismi Alp mi yoksa Akin mi?"

AŞK VE NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin