(الفصل الحادي عشر)

1.6K 30 1
                                    


عمار/ممكن اعرف السبب؟
شروق/اولا أنته مش بتحبنى ومجبور عليا ثانياً بقه أنا وانته منعرفش بعض كويس ثالثا أنته مسألتش نفسك أنى ممكن اكون بحب حد تانى.

*ما إن أنهت جملتها حتى نهض متوجها نحوها وجذبها من خصرها بقوه وبيده الأخرى مثبت رأسها من الخلف،ليقبلها قلبه طويله رقيقه متفرقه.. وهى كانت تحت مخدر قبلته تأثرا وصدمه.ليبتعد هو قليلاً بوجهه ويبتسم.

عمار بتملك/انتى ليا انا وبس.. ده اولا.

*ثم قبل وجنتيها وهو يمسح على خصلاتها التى وقع عنهم حجابها اثار جذبه إليها.

عمار بابتسامة/ثانياً.. هناخد على بعض وأوى كمان.
شروق بخجل وصوت متقطع/ع. عمار. س. سبنى.

*تحاول أن تتملص من يده المحاوطه لخصرها ولكنه جذبها إليه مره ثانيه بقوه ليغرس أنامله بخصرها مقبلا شفتيها للمره الثانيه ولكنها قبله عنيفه طويله تركها عندما ادمت شفتيها.

عمار وهو ياخذ نفس اثار القبله/دى بقه.. ثالثاً علشان متفكريش تقولى إنك بتحبى حد غيرى مره تانيه.

*حاولت أن تتكلم مرارا ولكنها فشلت فى سرد الكلمات ظلت تنظر له بعيناها الزيتونيه التى تاخذه لعالم آخر،ابتسم هو وقبل جبينها.

عمار بجدية/بصي بقه ياشروق بعد ما نتجوز هتبان حاجات كتير اوى بس مش هينفع نتكلم دلوقتى.
شروق بتوتر/بشرط.. هوافق بشرط.
عمار باهتمام/ايه هو الشرط ده.
شروق بجدية/متلمسنيش..... وبعد فتره نطلق.
عمار بإستنكار/انتى مجنونه شكلك يابنت عمى
شروق بعملية/افهم من ده أنك رافض. الشرط.

*تبادلوا نظرات التحدى والإصرار لفتره ثم اردف هو قائلا.

عمار بإستسلام وهو يحك لحيته/موافق.

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""
*كانت جالسه بجانب والدتها على الأريكة،بعد حديث نادر معها بأنها يجب أن تكون على طبيعتها حتى أمام والدتهم فقط،ولكنها كانت شارده الذهن،انتشالها من شرودها صوت هاتفها الذى يرن نظرت للشاشه وجدته ذلك الرقم اللعين.

ندا/ماما.
فاطمه/ايه ياندا.
ندا بتوتر/ماما.. شروق بترن عليا هدخل اكلمها فأوضتى.
فاطمه بحب/ماشي ياحبيبتى وسلميلى عليها.
ندا/حاضر ياماما.

*ثم دخلت لغرفتها بخطوات ثقيله وأغلقت الباب خلفها ثم ردت على ذلك اللحوح.

ندا بنفاذ صبر/نعم عايز ايه.
سيف بغيظ/مش عيب تتكلمى معايا كده برضو ياحبى.
ندا بإستنكار/نعم حبك.. انا بكرهك عارف يعنى ايه بكرهك.
سيف ببرود/لاواللهى..تصدقى انا اللى بموت فيكى.. ده أنا لو اطول اقتلك على قله ادبك دى اكيد مش هتردد لثانيه.
ندا بتحدى/شعور متبادل على فكره.
سيف بتقرير/طيب بلغى اخوكى المحترم انى كمان يومين هكون عندكم فالبيت بطلب ايدك.
ندا بصدمه/ايه... لأ مستحيل.
سيف بصوت هادي لكنه خطير/لأ ده مش مستحيل ده بجد..وهيحصل يلا سلام بقه دلوقتى يااااا.. حبى.

زواج إجبارىحيث تعيش القصص. اكتشف الآن