Îmi pare rău pentru Giulia. Am uitat de durerea mea, că nu pare atat de mare și doar la GIULIA mă gandesc. Însă ea m-a asigurat că o să se adune, că nu o distruge un bărbat și că ROMAN o să-și găsească sfarșitul. Pe nepusă masă, a apucat-o alta și m-a luat la întrebări despre LORIN. Cand am înțeles că vrea să afle și că nu o scot la capăt cu ea, m-am ridicat în sus și am schimbat subiectul :
-Îmi este foame. Nu mancam?
-Nu, să ieșim la un restaurant. Însă mai întai să aud. Ce este cu bărbatul acesta?
-Ce să fie draga mea? Nu roieste deja unul în jurul meu? Crezi că am nevoie de mai multi?
-Pai, nu vrei tu, dar ei vor.
-Nu este amuzant deloc. Nu este vorba de nimic serios. Nu este ceva la mijloc.
-Mai bine era,decat să te văd langă ROMAN. Nu vreau să suferi și sunt sigură că ROMAN vine la pachet cu traume.
-Cum să încerc draga mea? Lumea o să facă gură. Nu este de aici, nu știm viața lui, ce să îmi doresc?
-Roman sau el, dar mai bine el. ROMAN NU ESTE CAPABIL SĂ IUBEASCĂ. Am dormit cu el. Nu este un bărbat tandru.
-Vrei să fiu sinceră? Trebuie să fiu de partea lui, fiindcă i-a pus gand rău lui CORVIN. Trebuie să-i fiu aproape ca să știu ce face.
-Dar nu este corect! Vei plăti pentru asta, cu ceea ce este mai prețios pentru o fată?
-Și cum să ies din asta? Nu pot să ies, nu vom scăpa de ROMAN.
-Trebuie să cerem ajutor. E LIMPEDE. CORVIN NU SE DESCURCĂ. E DEPĂȘIT SĂRACUL.
-Și cine o să ne sară în ajutor? Fiecare e pentru el. Crezi că oamenii mai au compasiune?
-Fix persoana cealaltă. Și el este băgat în treaba asta, chiar dacă nu-ti face plăcere. Nu știm ce trecut are, poate e batauș,nu?
-Și dacă bate, ce o să rezolve? Ca să-l învingem pe ROMAN trebuie să fim înaintea lui. Pe moment el este castigător.
-Trebuie să mai tragi de timp.
-O să trag cat de mult pot.
-Dar tu ce risti atat de mult? DOAR PENTRU CORVIN? Ai un suflet mare! Te-a trădat și tu te gandesti la binele său.
Nu doar pentru CORVIN.
Mai este și LORIN.
Iar sunt cei doi. Oare mi se pare mie? Unde e CORVIN, e și LORIN. Și invers.
-Acum o să mancam?
-Bine, să ieșim. După ce mancam, o să plec. Trebuie să trec pe la cineva.
-PE LA CINE SĂ TRECI DRAGA MEA?
-Poate dau de VERONA, să-i arat eu ce înseamnă să o faci pe CELIA să sufere și am o vorbă de schimbat, cu CORVIN. TE ROG SĂ NU MĂ OPRESTI.
-Nu voi încerca. Te-ai luat pană și de ROMAN. Cate risti pentru mine!
-E abia începutul. ROMAN O SĂ REGRETE ZIUA ÎN CARE ȘI-A PUS ÎN MINTE SĂ MĂ JOACE.
-Nu îmi place siguranța ta. Îți ard ochii. Ești în regulă?
-Cand o să am iubitul langă mine, o să fiu în regulă. PANĂ ATUNCI O SĂ TOT ARD.
-Nu cred că de dorință.
-Nu dragă, nu arzi doar de dorință. Poți să vrei și altele.
CITEȘTI
Until
RomanceȚin minte că oamenii din cartier vorbeau,dar nu am fost atentă la spusele lor. Asta, pană cand te-am întalnit și te-ai uitat la mine cu acei ochi negri, așa păreau de la distanță. Am crezut în acel moment că, trebuie să stau departe,fiindcă nu erai...