6 -Aș vrea să-mi vezi inima

35 3 0
                                    

-Oprește-te,ROMAN! îl strig cuprinsă de furie, înainte să se urce în mașină și se întoarce spre mine surprins, nu credea că o să-i ies în față : 

-STAI DEPARTE DE IUBITUL MEU. STAI DEPARTE DE CORVIN. 

Îi zic,fără să mai fiu blandă și cu o privire înfricoșătoare și Roman mă ascultă serios, de data asta nu-i convine : 

-STAU.Nu pot să fiu prezent și eu? La o înmormantare. 

-SĂ FIE ULTIMA DATĂ ROMAN. NU ȘTIU CE VREI, DAR ÎL VOI APĂRA PE CORVIN. 

-Și pe tine cine te apără? ĂLA DE ATUNCI? Sunt curios, iubitul tău știe despre ĂLA? 

-Nu e treaba ta, sigur că știe. NU VEZI CĂ SE CUNOSC ȘI SE ÎNȚELEG? TU EȘTI SINGURUL ÎN PLUS. 

Îl atac eu, cu o privire feroce și ROMAN se întunecă la chip,dar se abtine și dă dovadă de mult calm: 

-Pană cand nu îmi plătești prețul,NU O SĂ MĂ RETRAG. TU ALEGI. ACUM NU MAI ARE LEGĂTURĂ CU PRIETENA TA. SINGURĂ ÎL PUI ÎN PERICOL PE IUBITUL TĂU. Gandește-te bine. O SINGURĂ NOAPTE CU MINE ȘI DUPĂ NI SE DESPART DRUMURILE. De ce, eziti,dacă tot îți pasă de CORVIN? Sacrifică-te de dragul lui, nu-i spune,dacă nu vrei să cedeze nervos. 

-De unde să știu că atat vrei? DE CE SĂ TE CRED? Am nevoie de mai mult,dacă tot voi risca. 

-Fie.O să fac așa cum vrei, după ce dormi cu mine. Te voi asculta. 

-Vei sta departe de GIULIA? 

-Giulia este prietena ta, dar ea mă vrea pe mine.NU E TREABA TA CE RELATIE AVEM. O să dispar din viața voastră, nu din a ei. 

-GIULIA ESTE PRIETENA MEA, SIGUR CĂ NU TE VREAU LANGĂ EA. 

-O să fiu langă ea, nu musai în ciuda voastră. CI PENTRU CĂ MĂ DOREȘTE. 

Se apleacă spre mine, doar pentru a-mi rade în nas, pentru a-mi dovedi că el deține controlul și cand să urce, se mai uită o dată spre mine: 

-DACĂ NU SUNT EU CEL PE CARE ÎL AI ÎN INIMĂ, ESTE EROUL DE ATUNCI? 

Nu trebuie să ajungă la LORIN. 

DEJA ÎL ARE PE CORVIN, PE LISTĂ. TREBUIE SĂ AM GRIJĂ DE CEI DOI. 

-Nu,nu este. Nu mă înțeleg cu acel bărbat. DE FAPT, TU EȘTI. DAR NU DOREAM SĂ RECUNOSC. 

-Tu râzi de mine? 

-Sigur că nu. DE ACEEA NU TE VREAU LANGĂ GIULIA. SUNT GELOASĂ! bat din picior și îmi schimb vocea, doar pentru a-l păcăli și ROMAN este orbit de vorbele mele, așa că nu mai stă să gandească la rece: 

-Pană la urmă, mă aleg și eu cu ceva. 

Îi apare un ranjet pe chip și tranteste portiera după acesta. Înghit în sec, oare am făcut bine sau nu și îl urmăresc din spate cu privirea, urmăresc mașina în care se află, pană cand dispare din peisaj. Îmi duc mana la inimă cand sunt singură și încerc să nu plang : 

-Iartă-mă CORVIN. Dar bărbatul acesta nu glumeste. NU VREAU SĂ MAI PIERZI PE CINEVA. 

Am văzut. Ține mult la LORIN. RELȚIA DINTRE CEI DOI MĂ DISTRUGE ÎNCET. Nu pot să-l trădez pe CORVIN. Dacă ar afla că am ochi și pentru altul, că mă atrage LORIN, nu știu ce reacție ar avea. DECAT SĂ-I RĂNESC INIMA, MAI BINE AM RĂBDARE. POATE MĂ PĂRĂSEȘTE EL. SAU POATE CĂ NU. DACĂ SUNT SINCERĂ, O SĂ FIE O ALTĂ LOVITURĂ. ABIA ȘI-A PIERDUT PERSOANA DRAGĂ. NU POT SĂ-I ZIC. NU POT. NU CRED CĂ O SĂ MAI AM CURAJ VREODATĂ. ȘI LORIN ȘTIE, DAR NU CRED CĂ O SĂ SE BAGE ÎNTRE NOI. MAI ALES CĂ SE GANDESTE ȘI EL, CĂ NU ESTE CLIPA. 

UntilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum