Cand Lorin, Corvin și Giulia m-au văzut în fața lor, nu le-a venit să creadă. Însă, înainte să mă arunc în bratele lui LORIN, am leșinat și am căzut pradă întunericului.
Ziua lui Lorin se apropie, dar nu pare totul rezolvat. Au aflat și ei ce s-a petrecut, nu de la mine. Cand mi-am revenit, am cerut să fiu lăsată în pace. DOREAM SĂ FIU SINGURĂ. AU AUZIT LA STIRI. SE PARE CĂ O PERSOANĂ AUZISE, ORI VĂZUSE CE SE PETRECUSE DUPĂ CE AM PLECAT DE ACOLO.
SPRE UIMIREA TUTUROR, IRIS NU A PUTUT SĂ FIE SALVATĂ. Se pare că și-a pierdut viața în drum spre spital.
Roman, care sunt sigură că era într-o stare mai gravă, care pierduse sange, încă nu cedase. Roman a primit ajutor la spital, dar încă nu se știe nimic despre starea lui. NIMENI DINTRE NOI NU A FOST SĂ ÎNTREBE. Poate că nu o să mai deschidă ochii niciodată.
Lorin și Corvin se au în relatii mai bune, se pare că nu o să mai stea nimeni între ei. Corvin s-a decis, nu știu cum, să o primească pe GIULIA la acesta. PENTRU ULTIMA DATĂ. Giulia a fost atat de bucuroasă, încat a spus că se vor logodi curand. ȘI CĂ VREA SĂ FIE SOTIA LUI.
De Verona nu se mai știe nimic.
Lorin încearcă să vorbească, să se apropie de mine, dar eu îmi aduc aminte de ROMAN, de privirea lui și noapte de noapte, nu am pace.
NU SE POATE. Nu pot să trăiesc în felul acesta.
Giulia și Corvin se află la o întalnire în oras.
Eu sunt doar cu Lorin, la care mă duc țintă și care îmi acordă atenție imediat ce mă zăreste :
-Celia, vrei ceva?
Mă întreabă calm și mă opresc în fața lui, de parcă nu mai trăiesc, fără să mă adun de pe urma acelei nopti :
-Vreau să văd cum este ROMAN. Îmi dai voie?
-Ești sigură că vei suporta să auzi și să vezi?
-Te rog,LORIN. Trebuie să știu cum este.
-Atunci, te duc eu. SINGURĂ NU TE LAS.
Insistă Lorin, dar mă opun și îl prind de mană cu lacrimi în ochi :
-LORIN, VREAU SĂ FIU SINGURĂ. TOTUL A PORNIT DE LA MINE. TE ROG.
-Nu înțeleg de unde ți-a intrat asta în cap. EU VOI STA LINISTIT?
-Iau telefonul la mine, mă poți suna.
-Bine, CELIA. Nu pot să te țin departe de ROMAN, ori langă mine tot timpul. Doar ai grijă. Dacă nu faci față, iesi de acolo.
-Lorin, să nu crezi că îl iubesc pe ROMAN. Sunt vinovată pentru starea lui. ROMAN MĂ IUBESTE. M-A SALVAT DE EA.
-Încă nu pot să cred. Nu ai povestit exact.
-Pentru că nu sunt în stare să vorbesc.
Îmi arunc privirea în podea și Lorin se apleacă spre mine îngrijorat :
-Vrei să chem un taxi?
-Voi găsi imediat ce ies. MULȚUMESC, LORIN. îi zambesc și Lorin vrea să mă sărute pe gură, dar mă dau înapoi și încep să tremur :
-MAI ÎNCOLO, LORIN. DUPĂ CE MĂ ÎNTORC.
Fug de Lorin și din casă, de parcă sunt urmărită de cineva. Mă asigur că haina stă bine pe mine și caut un taxi cu privirea. VORBELE LUI ROMAN ÎMI RĂSUNĂ ÎN URECHI. ȘI-A RISCAT VIAȚA PENTRU MINE. M-A SALVAT DE IRIS. DE DOUĂ ORI.
CITEȘTI
Until
RomanceȚin minte că oamenii din cartier vorbeau,dar nu am fost atentă la spusele lor. Asta, pană cand te-am întalnit și te-ai uitat la mine cu acei ochi negri, așa păreau de la distanță. Am crezut în acel moment că, trebuie să stau departe,fiindcă nu erai...