Corvin și Giulia s-au căsătorit în acelasi timp cu Lorin și Verona. Deși nu trebuia să obosească Verona prea mult, deoarece îi crescuse burta și nu putea nici măcar să danseze.
Verona a născut o fetiță și cand Lorin a luat-o în brațe, a uitat de ceea ce pățise și CORVIN a comentat de langă el :
-V-AM ZIS EU CĂ AȘA O SĂ FIE.
Giulia a început să râdă, ea încă nu era însărcinată, trebuia să ducă o luptă CORVIN cu ea.
-Nu îmi distruge fericirea.
L-a tachinat Lorin și toți au uitat că VERONA DOREA SĂ VADĂ COPILUL. AU STAT MAI MULT EI CU MICUȚA, DECAT MAMA SA. PANĂ CAND SĂ INTERVINĂ O ASISTENTĂ ȘI SĂ LE ATRAGĂ ATENȚIA.
Iar Celia s-a reunit cu Roman și au plecat după aceea. Roman dorea un nou început, departe de orasul respectiv, a lăsat-o pe CELIA să aleagă destinatia. Celia a născut un băietel și a devenit o Lupescu. Păstra legătura cu familia Caranfil și le arăta micutul din cand în cand.
Roman se schimbase, după ce își revenise. Cand a dat Celia ochii cu el pentru prima dată, a putut simți asta din starea lui de spirit. Îi părea rău că din cauza lui, IRIS nu mai era în viață. Avea să plangă cu lacrimi amare fapta lui, dar CELIA îi era alături și băiatul lor, avea nevoie de acesta. Roman i-a zis CELIEI în momentul în care venise la el puține vorbe, dar profunde :
„Nu credeam că o să fiu eu, dar în sufletul meu am simțit nevoia să lupt. PENTRU TINE. Știu, poate nu ai încredere,dar în acea noapte mi s-a întamplat ceva. Nu a fost băutura, nu a fost Iris, nu a fost arma, ci tu, CELIA. M-ai căutat,am crezut că nu mă ținea nimeni de mână dar te-am avut pe tine. "
SFÂRȘIT
CITEȘTI
Until
RomantizmȚin minte că oamenii din cartier vorbeau,dar nu am fost atentă la spusele lor. Asta, pană cand te-am întalnit și te-ai uitat la mine cu acei ochi negri, așa păreau de la distanță. Am crezut în acel moment că, trebuie să stau departe,fiindcă nu erai...