După ce m-am asigurat că este în siguranță Celia, am fost nevoit să mă întorc la spital, dar să nu cobor din mașină. Fiindcă i-am zărit pe Giulia și pe ROMAN, se pare că nu plecaseră încă. Giulia plangea în continuare și Roman mergea langă ea, fără să fie impresionat, însă am putut citi frustrarea pe chipul său :
-A fost planul tău,nu? Ai vrut să fiu urată de Celia! DE CE L-AI DORIT SCOS DIN JOC PE CORVIN?
-Să zicem doar că mi-ai fost de folos. Nu te uiti la rezultat? Nu este rău.
-Cat mai ai de gand să te folosesti de mine, ROMAN? țipă Giulia la el, chiar vrea să-i tragă una peste față, dar îi prinde bratul și o strange iritat de acesta :
-Tu vorbesti? În nici un caz nu esti victimă! M-ai dorit din nou, GIULIA. Puteai să te aperi, puteai să salvezi situatia. DIN CAUZA TA S-A AJUNS AICI.
-Ba nu! De unde să știu ce vrei cu adevărat? Am crezut în tine și nu trebuia! DE CE NU PRICEPI ROMAN?
-Ce nu mai înțeleg? Nu îmi pasă,GIULIA! Dacă tu ai ceva pentru mine, nu înseamnă că am și eu, dar o voi folosi pentru propriile scopuri, adică slăbiciunea ta.
-STAI DEPARTE DE CELIA! NU EȘTI DE EA.
-Nu te gandi la CELIA. Nici nu vrea să mai audă de tine.
-Și de CORVIN! Prietena mea are dreptate, CORVIN o să iasă din spital. ROMAN, nu mai ai mult timp. Ți se apropie sfarșitul.
Roman îi dă drumul la braț și Giulia se uită la el arogantă, ba chiar nu mai plange în aceste clipe :
-Poate nu am apreciat ROMAN ce aveam, dar nu voi mai cădea în plasa ta. A FOST ULTIMA DATĂ CAND M-AI FOLOSIT.
-Giulia, sunt doar vorbe pe capul tău. Dar nu am timp. Vezi tu? Celia este în mintea mea, trebuie să o găsesc.
-Nu mai poate să fie nimic între voi! Ai pierdut-o pe Celia,ROMAN. Ai obtinut ce ai dorit, însă ai uitat de CELIA.
-Nu o voi pierde pe CELIA niciodată, Giulia! ESTE CU MINE. ȘI O SĂ FIE SOTIA MEA.
-A ta? Nu cred. Asta dacă nu o ameninti tu.
-Ești singură,GIULIA. În locul tău, nu aș mai da din gură. Ești o pradă usoară.
-Iar îmi spui că mi-ai pus gand rău? CE O SĂ MAI IMI FACI? IMI DAI UNA ÎN CAP?
Roman se strambă la GIULIA și nu mai continuă discuția. Din contră, mă sună pe mine, așa că îi răspund după ce mă asigur că nu mă poate vedea și că sunt la distanță :
-Unde este CELIA? Ai urmărit-o?
-Am plecat mai înainte. DORIȚI SĂ O CAUT DOMNULE?
-Trebuie să o găsim,LORIN! Celia nu este în regulă. E ÎN STARE DE ORICE. Mă tem pentru ea.
-Atunci, o să o caut prin oras. DUMNEAVOASTRĂ INCERCATI LA EA ACASĂ.
-Nu cred că s-a grăbit să fugă acasă. VREA SĂ FIE SINGURĂ. PROBABIL S-A PITIT UNDEVA.
-Și ce sugerati domnule?
-Nu știu,LORIN! Dacă îmi spui unde este CELIA, dacă o găsesti, cere-mi orice. AI PRICEPUT? Trebuie să o văd!
Îmi închide ROMAN în nas, o mai besteleste pe GIULIA încă o dată, înainte să se urce în masină și GIULIA îi răspunde la fel de pornită :
-Nu am glumit cand ți-am zis! NU MAI AI MULT ROMAN. TOT CE MI-AI FĂCUT O SĂ SE ÎNTOARCĂ LA TINE!
După ce ROMAN dispare și Giulia își ia tălpășita, începand să plangă din nou, intru în spital cu o glugă pe cap și cu un ziar după mine :
CITEȘTI
Until
RomanceȚin minte că oamenii din cartier vorbeau,dar nu am fost atentă la spusele lor. Asta, pană cand te-am întalnit și te-ai uitat la mine cu acei ochi negri, așa păreau de la distanță. Am crezut în acel moment că, trebuie să stau departe,fiindcă nu erai...