25 - Nu mai vreau

24 3 0
                                    

A trebuit să plec de langă CORVIN, însă o să-i fiu aproape de azi înainte. DOAR SUNTEM FRATI. Nici nu știu cat era ora. Se făcuse noapte. M-am uitat la telefon și am văzut că eram căutat de ROMAN. L-am sunat. Cand să urc în mașină, mi-a răspuns, deși nu credeam că o va face : 

-Am găsit-o singur pe Celia. 

Îmi tranteste una de mă împiedic și mă izbesc de mașină, fără să mai vreau să conduc și uitand de mine : 

-Unde era? Ce usurat sunt! 

-AI CĂUTAT-O MĂCAR? 

-Sigur că da. Am reusit să aflu că este la un hotel. Doream să vă trimit locatia. 

-UIMITOR. AȘA ESTE. SUNTEM LA HOTEL. Acum doarme. Este în bratele mele, Lorin. 

Pune accent pe ultimele cuvinte și strang telefonul la ureche, fără să vreau să cred în vorbele unuia ca ROMAN: 

-Și ce doriti să fac eu domnule? 

-Nimic, pe moment. Sunt cu iubita mea, ne-am împăcat, am dormit împreună, ia o pauză și tu. SIGUR AI NEVOIE LORIN. TE-AM EPUIZAT . 

A fost cu ROMAN?! 

L-a ales pe Roman? În ciuda a cate a făcut, a închis ochii și a petrecut momente de neuitat în compania lui ? 

-LORIN? MAI EȘTI ACOLO. 

Mă sacaie vocea lui prin telefon și răspund cu o voce joasă, deși în interior m-am dezlăntuit și îmi vine să-mi vărs furia pe prima persoană care o să-mi apară în cale : 

-Sunt domnule. 

-Ceva despre CORVIN? 

-Nimic nou,domnule. Este în spital. Se zbate să trăiască. 

-Cu Giulia m-am certat eu, sigur nu o să ne mai facă probleme. 

CELIA, DE CE M-AI TRĂDAT? DE CE NU AI AVUT ÎNCREDERE ÎN MINE ? 

-Atunci, seară frumoasă domnule, în continuare. 

-Nu mai vorbim? Dar scump ești la vorbe! 

-Să nu o deranjati pe iubita dumnevoastră. 

-Doarme ca un bebelus, nici măcar nu se mișcă. NU POT SĂ CRED CĂ ESTE A MEA. NU POT SĂ CRED CĂ ESTE AICI, ÎN BRATELE MELE, LORIN. 

Nu o să mai fie . 

-Caută și tu pe cineva. Nu ești interesat de nimeni? 

-O SĂ INCHID DOMNULE. 

Zic iritat și închid înainte să izbucnesc și să mă dau de gol, nu este momentul să-mi arat furia față de acesta. Izbesc în cauciucul masinii cu piciorul și nu mai iau telefonul la mine. Încep să umblu pe străzi, fără să știu de ce reactionez astfel. 

Celia îmi este dragă, o apreciez, o respect, o ... 

CE SE ÎNTAMPLĂ DE FAPT? Cum să mă mint singur? Nu merge să mă amăgesc. 

Eu am fost primul pentru ea, pentru mine avea sentimente și să doarmă cu ROMAN? 

Sunt atat de distrus, încat îmi vine să plang, dar eu nu pot să vărs lacrimi din cauza ei. NU. NU POT. 

Nu știu cum o iau picioarele mele pe drum, căci nu ajung decat în apropiere de casa ei și mă opresc din mers, cu ochii spre geamul de la camera în care a fost cu mine. SE OPRISE PLOAIA ATUNCI, ORI TOT PLOUA? NU MAI STIU. Am zis că voi dormi departe de ea, dar nu m-am putut controla. Am sărutat-o, cu mine a descoperit multe lucruri, cu mine a trăit pe propria piele actul intim înainte de orice alt bărbat și acum, nu este a mea, nu este în bratele mele.

UntilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum