~Hajdanán ezeregy kívánsággal égtem, de abban az egy vágyamban, hogy téged ismerjelek, minden más elhomályosult.~
Dzsalál ad-Dín Rúmi
▁▁▁▁▁▁დ▁▁▁▁▁▁▁
Dee Robinson~
Az életem azután, hogy letartóztatták a göndör hajú férfit, többé már nem volt ugyanolyan. Az eljárás alatt éjszakákat sírtam át, holott az első időben hely sem volt, ahol meghúzhattam volna magam, ugyanis a szüleim nem akartak többé látni. A tárgyalásokon is amiatt jelentek csak meg, hogy undorodó pillantásokkal illessenek, holott én csak a boldogságomért harcoltam. A jól ismert tiltott gyümölcs megkóstolása után, mindenkit elveszítettem, aki valaha számított nekem, esetleg én számíthattam neki. Kívánni sem lettem volna képes annál borzasztóbb dolgot, ami a tökéletes történések után következett.
Az első néhány alkalommal vizsgálatokon és kihallgatásokon vettem részt, ahol talán azt várták, hogy Harry ellen vallok, azonban semmit sem követett el ellenem, mindössze Ő is éppen olyan boldog akart lenni, mint mindenki más, mert megérdemelte emellett joga volt hozzá. Igaz, rossz személyben találtunk rá az örömünkre, de mit is tehettünk volna? Hagytuk volna figyelmen kívül az érzést, majd szenvedtünk volna éveken keresztül, míg az egész ki nem fakul a mellkasunkban? Nem voltunk rá képesek, sokkal inkább eleget tettünk a vágyainknak, és behódoltunk nekik, és így, ennyire rövid idő alatt kaptuk életünk legjobb emlékeit. Én legalábbis biztosan.
A tárgyalások alatt kerestem magamnak a város szélén egy kis lakást, amelyet a szüleim nekem szánt bankszámlán lévő pénzből fizettem ki. Nem tehettem mást, ugyanis kitagadtak, a barátaim ellenem fordultak, így senki sem volt, aki kitudott volna segíteni. Harry-nek a börtönben kellett maradnia ezalatt az idő alatt, és a szívem szakadt meg érte, amikor elképzeltem mit élhetett át közben. Ugyanakkor mély bűntudat is gyötört, hiszen miattam került be arra a helyre.
Az ítélet napján, nemsokkal a kihirdetése előtt tudtam meg Dylan-től, azt a kiejthetetlen valóságot, amely a hátam mögött volt. Talán a fiú volt az egyetlen, aki a régi ismeretségi körömből nem nézett rám úgy, akár egy könnyűvérű nőre. A titok, amelyet Lisa-val őrizgettek azután, hogy újra összejöttünk Harry-vel nem volt más, minthogy a volt legjobb barátnőm elcsábította a srácot, majd miután az aktus megtörtént és Dylan a szobájában aludt, Lisa megkereste a számítógépét, amelyre rá volt másolva a videóanyag, így könnyedén feltudta tölteni az internetre, de hogy biztos is legyen a dolgában, névtelen üzenetként elküldte a rendőrségnek is. Dylan csak azután tudta meg, hogy az egyik rendőrtiszt felvette vele a kapcsolatot, egészen addig sejtése sem volt arról mennyire átejtették Őt is. Fogalmam sem volt, hogy haragudtam-e rá, vagy sem, de inkább óvatos maradtam, és nem hagytam magam ismét befolyásolni. Később megkérdeztem Harry ügyvédjét, aki helyeselt erre az információra, emiatt kezdett tisztázódni előttem minden.
YOU ARE READING
𝐓𝐄𝐌𝐏𝐎𝐑𝐀𝐑𝐘 𝐅𝐈𝐗- Átmeneti vigasz ❰𝓗.𝓢❱ Befejezett
RomanceEgy történet arról, amikor két átlagos és magányos fél egymásra talál, kicsit sem mindennapi, ezen felül megfelelő helyzetben. A tiltott kapcsolatuk minden probléma ellenére virágzásra képes vagy hervadásra ítélt? "-Odaadtam neki a szüzességem.-bu...