Kıskanma

14.6K 617 136
                                    

    Medya : Berkcan

" Ada Hanığğm kalkığğn. Sabah olduğğ." başımda birinin cırlamasıyla uyandım. Baktığımda dünkü gıcık hizmetliydi. İşte şimdi elime düştü. Zaten canım kan çekiyordu. Ayağa kalkıp kızı boğazından tutup duvara yapıştırdım. Konuşmasına izin vermeden boğazına yapışıp kanını içtim.
Ölmesine izin vermeden bıraktığımda korku dolu gözlerle bana bakıyordu.
" nesin sen? Ne yaptın bana?" işaret parmağımı dudaklarına götürüp onu susturdum. Boynundaki izi ve üstümüzdeki kanları büyüyle temizledikten sonra gözlerimi mora çevirip kızın gözlerinin içine baktım.

" burada olan hiçbir şeyi hatırlamıyorsun. Sadece gelip beni kaldırdın. Anladın mı?"

Hipnotizeyken cevap verdi. " anladım." dediğinde kızı bırakıp, giyinme odama geçtim. Seçtiğim kıafetleri giyindikten sonra saçımı düzleştirdim ve az bişey makyaj yaptıktan sonra mutfağa indim.

   Aras hariç herkes masadaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


   Aras hariç herkes masadaydı.

" günaydın. " dediğimde herkes,
"günaydın." diye karşılık verdi. Benden kısa süre sonra da Aras geldi ve bana kısık gözlerle bakarak yerine oturdu.
  
    Kahvaltımı yaparken bir yanda Defne ablanın sorularını cevaplıyordum.
" rahat uyudun mu Ada?" Aras yüne bana şüpheli gözlerle bakıyordu.

" evet Defne abla rahat uyudum." deyip gülümsedim.

Sedat abi " seni başka özel okula kaydettireceğiz ama orada sadece sen okuyacaksın. Aras ve ikizler erkek lisesinde okuyor. Bu arada yarın başlıyacaksın okula. " dediğinde böyle olacağını bildiğimden çok şaşırmadım.

" hangi okul?"

" Demir Lisesi. " bu okula gitmem iyi olmuştu. Derin, Bulut ve Cellat'da orada okuyordu.

Kahvaltıyı yaptıktan odama gidip Cellatı aradım.

- alo

- senden istediğim bilgileri öğrendinmi?

- evet, dediğin gibi yer altında önemli bir isme sahipmiş. Bilgilerini çok zor buldum. Seninle yaklaşık eşit güce sahip ama sen daha güçlüsün. Sedat Karahan'ın yer altındaki ismi ateş. Aras'ın ismiyse Azrail. İkizler mafya değil ama yakında başlıyacaklarmış.

- tamam bugüne teslimat varmı? Evde sıkılıyorum.

- 11.00'de var. Ben sana konum atarım.

- tamam birde bizimkilere söyle sizin gittiğiniz okula başlıyacakmışım.

- ohaa çok iyi olur okulu biraz eğlenceli hale getirirsin.

- evet ilk işimde okulun zil sesini değiştirmek olucak. Kötü olsakta eğlenmek bizimde hakkımız.

Telefonu suratına kapattım ve akşama kadar ne yapacağımı düşünmeye başladım. Bu sırada kapı açıldı. Gelen Berk Can'dı.

" Ada bizimle kafeye gelmek istermisin? Arkadaşlarımızla tanışırsın."

" olur, bende ne yapsam diye düşünüyordum."

" tamam sen değiştirip gel."

"üstümdekilerle gelirim."

Kaşlarını çattı. " olmaz, başka bişey giy."

" neden?"

" bu şort çok kısa biraz uzun bir şey giy. " bön bön suratına bakıyordum.

" ne sonuçta sende bizim ailemize girdin. "dediğinde gülümsedim.

" aslında bana karışılmasını sevmem ama senin için bir ayrıcalık yapabilirim. "dediğimde gülümseyip odamdan çıktı.

Giyinme odama girip bana göre çok açık olmayan bişey giydim.

Aşağı indiğimde 3ü de koltukta oturuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı indiğimde 3ü de koltukta oturuyordu. Hepsi bana döndüğünde Berk can kaşlarını çatıp konuştu.
" hani açık giymiyecektin? " oha yani. Daha ne kadar kapalı giyiyim.

" bu açık değil ki" deyip dudağımı büzdüm.

Berk " göbeğin açık. Bide bu pantolon niye yırtık." dediğinde kaşlarımı çattım.

" oha ama ne yapıyım çarşaf mı giyiyim."

Berk " iyi olur aslında." gözlerimi pörtlettim.

Aras " sen ona bakma. Kendisi çok kıskançtır. Bora'da öyle aslında da kendini tutuyor. " boraya baktığımda çenesi kasılmıştı.

" şey yani beni bu kadar çabuk kabulleneceğinizi düşünmemiştim. "

Bora " böyle konuşma artık sende bizim ailedensin. Senin bize karışabileceğin gibi bizde sana karışırızz. " suratımı astım. Ne yani açık giyinemeyecek miyim?

" olmaz, kıyafetlerime karışamazsınız. Sevgilime fln karışın ama kıyafet olmaz. "deyip kolllarımı göğsümde bağladım ve tek kaşımı kaldırdım.

Bora" tamam ama çok açık giyinmeyeceksin. "

Sinsice sırıttım." bakarız. "

Melez Kız Ve Üvey AbileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin