Alfa

10.7K 542 579
                                    


  Kurtların alfası olan çocuk konuştu. "bizi iki kişiyle yenebileceğinizi düşünmüyorsunuz heralde." bişey demeden kokumu saklayan büyüyü yok ettim. Auram çok güçlü olduğu için herkes bir adım geriledi ve kokumun ne olduğunu anlamaya çalıştı.

Kızlardan sarı saçlı olan konuştu. " sen nesin, auran neden bu kadar güçlü. "dediğinde sırıtıp" melezim tatlım o yüzden ayağınızı denk alın. " dediğimde herkes şaşkındı. Alfa kurt konuştu." ama nasıl olur. " kollarımı göğsümde çiçek yapıp ağırlığımı tek ayağımın üstüne verdim.

Sarışın kız" yine de onları bırakıp gideceğimiz anlamına gelmiyor. " dediğinde diğerleride onu destekledi.

" siz bilirsiniz. "dediğimde alfa dönüşüp üstüme atladı. O boğazımı ıssırmaya çalışırken ayağağımla hızlı bir şekilde ittirdim. Karşıdaki ağaca çarptı. İnleyince kemiklerinin kırıldığını anladım. Sürü bu durumu görünce hepsi merti burakıp bana doğru koşmaya başladı. Onlara alaycı bir sırıtış yollayıp hava elementimi kullandım ve ilerleyememelerini sağladım.

" bakın size zarar vermek istemiyorum ama beni zor durumda bırakmayın." deyip hepsini hızla ağaçlara savurdum. Hepsi yere yapışıp inlerken Mert bana şokla bakıyordu. Ona bakıp göz kırptım. " hadi gidelim Mert, bence bana bulaşmamaları gerektiğini anladılar ama beni dinlerler mi bilemem.

   Merte gözlerini kapatması için işaret verdim ve bizim eve ışınladım. Mirayla bulutta evdeydi ve el ele tutuşuyorlardı.

" ohaa siz sevgili mi oldunuz? " dediğimde Miray sırıtarak kafa salladı.

Mert " ne ara olum?"

Umut " valla bebde anlamadım. Biranda oldu, sevdiğimi geç anladım."

" hayırlı olsun o zaman"

Miray "neyse siz ne yaptınız."

Mert " ben bişey yapmadım açıkçası. Hepsini ada halletti. Evet Ada seni dinliyoruz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Melez Kız Ve Üvey AbileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin