Okul

13.5K 598 206
                                    

Sabah okul olduğu için erkenden kalktım. Spor kıyafetlerimi giyip evin spor odasına indim. Spor yaparken melez gücümü kullanmazdım çünkü kullanırsam kum torbası tek vuruşta patlıyor. Yaklaşık insan gücümle 3 kum torbası patlattıktan sonra odama çıkıp soğuk suyla duş aldım.

Dün evdekilerle hiç konuşmamış hepsine tirip atmıştım.

Ama ben onların yaptığı gibi yapmıyacaktım. Mafya olduğumu söyleyecektim.

Üstümü değiştirip saçımı düzleştirdim. Makyajımı da yaptıktan sonra aşağı indim.

 Makyajımı da yaptıktan sonra aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkes kahvaltı yapıyordu. Arasgil beni görünce gözleri pörtledi. Onları takmadan,
"günaydın" diyip kahvaltı yapmaya başladım. Kahvaltım bitince

Sedat abi " Ada araba sürmeyi biliyormusun?"

" biliyorum."

Sedat abi " o zaman garajdaki istediğin arabayı kullanabilirsin."

" tamam teşekkür ederim."

Sedat abi " önemli değil artık sen benim kızımsın. Birşey istersen çekinme söyle."

Kafamı salladım ve dışarı çıktım. Garajdaki beğendiğim arabalardan birisini alıp okula sürmeye başladım. Çok hızlı sürüyordum. Okula varınca harika bir drift atıp arabayı park ettim. Gözlüğümü takıp arabadan indim.

Etrafa baktığımda çoğu kişi bana bakıp fısıldaşıyordu. Deringili bankalrda oturuken grünce gülümseyip onların yanına oturdum.

" naber lan."

Bulut-derin-cellat " iyidir bro."

" Derin yapacaklarımızı size anlattımı?"

Bulut " hayır ne yapacaksınız yine başkan."

" okul bildiğimiz gibi çok sıkıcı biraz eğlenceli hale getireceğiz. Bir de okuldakilere şantaj yapacaz ınstadan."

Cellat" nasıl olucak o "

" valla açıkçası mafyalıktan sıkıldım. Birazda bebelerle uğraşacağım. Instadan okuldakileri stalklayıp itiraf sayfasında paylaşacğım. "deyip sırıttım.

Cellat" ooo okuldakiler korkun Ada'dan. "

" derin sana bilgisayar getir demiştim getirdinmi. "

" evet çantamda. "

" siz bilgisayarı bana verin derse geçin. Sizin için müzik açıcam. " deyip göz kırptım. 3'üde sırıtmaya başladı çünkü benim istediğim şeyi yapabileceğimi biliyorlar.

Derin bilgisayarı bana verdiğinde okulun bodrum katına indim ve bilgisayarı açtım. Bu sırada size birşey söylemeyi unuttum. Ben aynı zamanda hackerım. Hemde profesyonel...

Melez Kız Ve Üvey AbileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin