Sınıfıma geldiğimde derin bir nefes aldım ve kapıyı çalıp içeriye girdim. Benim birşey dememe izin vermeden hoca "yeni öğrenci olmalısın kendini tanıt." sınıfa baktığımda berna denen sürtük sınıftaydı.
" İsmim Ada Karahan." deyip boş bir yer aradım. Erkekler yanlarına oturmam için kaş göz yaparken onları umursamayıp en arkanın bir önünde oturan tatlı bir kızın yanına oturdum. Sarı saçları ve mavi gözleri vardı. Ona bakıp "selam ben ada." dediğimde gülümseyip karşılık verdi. " bende Luna."kafamı sallayıp önüme döndüm.Ders olağanüstü canlılar hakkındaydı.
Hoca" vampirler ve kurtlar doğuştan beri birbirine düşman varlıklardır. Neden düşman olduğumuzu ise konsey üyelerinin başkanları biliyor. Ayrıca vampir ve kurtun evlenmesi yasaktır. Ama evlenirler ve çocukları olursa tüm canlılardan güçlü olurlar diye düşünüyorum. Şuana kadar hiç melez yoktur. Kurala karşı gelenler olsada konsey üyeleri çocukları olmadan onları yakalatmışlar. " bu sırada zil çaldı.Ben kalkmayıp Derin'i aramayı düşünüyordum, uzun süredir onu aramamıştım ve kesin bana trip atacaktı. Telefonumu çıkarıp onu arayacakken önümdeki gölgeyle kafamı kaldırdım. Berna ve çetesi tepemde dikiliyorlardı. Sınıf ise bizi izliyordu. Sanki film çekiyoz aq...
Kafamı 'hayırdır' anlamında salladım.
Canım(!) Bernacığım " sabah bana kafa tuttun ve bunun cezasını ödeyeceksin sürtük. Ben bu okulun en güçlüsüyüm." dediğinde sırıttım. "ama artık ben en güçlüyüm ayağını denk alsan iyi olur." dediğimde berna alayla sırıttı. "demek öyle. O zaman benimle dövüşde gücünü görelim." omuz silktim. "tamam bahçeye çıkalım." Berna önden çıkarken bende arkasından gidecektim ki kolumdan Luna tuttu. "aklını mı kaçırdın sen Berna okulun en güçlüsü." onu umursamadan bahçeye çıktım. Tüm vampirler bahçedeydi. Kurtlarsa kendi okullarından burayı izliyorlardı. Kurt tarafında gözlerimi gezdirdim. Jake ve çetesini görünce sırıttım. Şaşkınlıkla bana bakıyorlardı. Onlara göz kırpıp bizim için ortada boşluk bırakılan yere gittim. Berna karşımda alayla bana sırıtıyordu. İşallah fazla sinirlenmemde onu öldürmek zorunda kalmam.Bileğimdeki tokayla saçlarımı tepeden sıkı bir at kuyruğu yaptım ve Berna'nın başlamasını bekledim. O da anlamış olacak ki koşup üstüme atlamaya çalıştı. Ama sadece çalıştı çünkü reflekslerim çok iyi olduğu için ve diğer varlıklardan daha hızlı olduğum için onun arkasına geçtim. O daha ne olduğunu anlamadan sırtına sert bir tekme geçirdim.
Onun kalkmasını bekledim. Gözleri sinirden koyulaşmıştı. Alayla konuştum. "sen misin bu okulun en güçlüsü, pabucumun güçlüsü." deyip sırıttım.
O sırada kenardan birisi ismimi bağırdı. Kim olduğuna bakmak için dönünce onun jake olduğunu anladım. Tabi bu pahalıya patladı. Berna beni vampir gücüyle itti ve tam anlamıyla duvara yapıştım. Sinirle kafamı kaldırdım. Gözlerim büyük ihtimalle beyaz olmuştu. Sinirlenince herzaman renk değiştirirdi. Gözlerimi gören korkarak biraz daha açılıyordu.
Yavaş yavaş Berna'ya yürürken piskopat sırıtışımı yapıyordum. Gözlerimi kapatıp elimi havaya kaldırdım ve içimdeki sıcaklığı düşündüm. Şaşkınlık nidalarıyla gözümü açtım. Vücudum alev almıştı.
Berna korku dolu gözlerle bana bakıyordu.Koşup üstüne atladım ve yüzünü yumruklamaya başladım bir yandanda büyü yapıyordum.
" stelalp stello karsıllıp dauylap ceppeess. ( tüm korkularını gece uykunda göster.)" sonunda yüzü tanınmayacak hale gelince üstünden kalktım. Artık Berna rahat uyuyamayacaktı. Onu korkularıyla lanetlemiştim.
Ellerimi çırpıp etrafıma baktım. Herkes korku dolu gözlerle bana bakıyordu. Sonra öğrenciler açılmaya başladı ve aralarından müdür çıktı. Bir bana bir Berna'ya bakıyordu. Ama Berna yerden kalkamayacak durumdaydı.
Müdür " Ada çabuk müdür odasına." deyip arkasını döndü ve odasına yürümeye başladı. Bende onu takip etmeye...
Müdür odasına geldiğimizde onun birşey demesine izin vermeden gözlerimi mor yaptım ve onu hipnoz ettim. " bana hiçbir ceza vermiyeceksin. Benim hiçbir suçum yok hepsi Bernanın suçu. Berna'ya ceza vereceksin. Anladın mı?"
Müdür
"anladım." dediğinde sırıtıp odadan çıktım. Beni sırıtarak görenler apışıp kalıyordu. Kantine inip kan aldım ve bir masaya oturdum. Ben kanımı içerken yanıma bir kız geldi. " merhaba ben Arzu. Orada yaptığın çok havalıydı. Şu Berna sürtüğüne dersini verdin ama şu ateş şeyini nasıl yaptın anlamadım." bu kız ne kadar çok konuşuyordu öyle." merhaba bende Ada. Dediklerin için teşekkür ederim. Benimle oturmak istermisin." dediğimde sırıtıp yanıma oturdu." müdür nasıl ceza vermedi. "dediğinde sinsice sırıttım." boşver müdür bana değil Bernaya ceza verecek. "dediğimde nasıl olduğunu merak etsede sormadı.
Okul nihayet bitmişti. Sınıfım çoğuyla arkadaşlık kurmuştum. Erkeklerin yavşayıp durmalarını saymassak iyi bir sınıftı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız Ve Üvey Abileri
FantasyMelez kızın başına gelen olaylar... Bir melez başına nasıl bu kadar bela açabilir?