Medya : Ada
Beni evlatlık alan ailenin evlerine gidiyorduk. Açıkçası biraz heyecanlıydım.
Evin önüne geldiğimizde arabadan inip evi süzdüm. Bir aile için fazla büyük bir evdi. Genellikle pastel kırmızı ve siyah kullanılmıştı. Evin etrafında bir sürü koruma vardı.
Beni evlatlık alan Defne KARAHAN ve Sedat KARAHAN 'la birlikte takım elbise giymiş korumaların yanından geçip evin kapısını çaldık. Kapıyı genç, benim vücudumdan güzel olmasada idare eden, anca götünü kapatan kısa bir etek giymiş bir hizmetli açtı. Bana küçümseyici bakışlar atarak bizim geçmemiz için geri çekildi.
Ben o hizmetli kılıklının ağzını yırtardım ama neyse...Eve girdiğimizde salon olduğunu düşündüğüm yerde benim yaşlarımda 3 kişi oturup beni süzüyorlardı.
Herkes koltuklara oturduğunda Defne abla " çocuklar bu Ada, szin yeni kardeşiniz." dediğinde karşımdaki 3 tane taşı süzdüm. Hepsi çok yakışıklıydı. İkiz oldukları belli olanlardan birisi konuştu.
" ben berk can. Bu ikizim bora. Bu da abim olacak ama bizden bir yaş büyük olduğu için abi demediğim insan, yani aras. " dediğinde sırıttım. Berk canla iyi anlaşacağa benziyordu.Ben boş boş etrafa bakarken bir yandan da düşünüyordum.
Benim gerçekte kim olduğumu bilseler acaba yine de beni alırlar mıydı? Ama bahçedeki korumalardan onların önemli kişiler oldukları belli oluyordu.
Sedat abi " Ada senin bize sormak istediğin şeyler vardır. İstediğin soruları sorabilirsin." dediğinde hemen atladım.
" neden beni evlatlık aldınız? Neden ben?"
Defne abla " bizim gördüğün gibi hiç kız çocuğumuz olmadı. Senin gibi tatlı, güzel, çıtı pıtı bir kızımız olmasını istiyorduk. " biraz tereddüt ederek sordum.
" benim öyle birisi olduğumu nerden biliyorsunuz?" dediğimde bu sefer Sedat abi cevapladı.
" yetimhane müdürüne sormuştuk. " dudağımı ıssırdım. Gerçek kimliğimi bilseler beni bırakırlarmıydı ki. Aslında çok önemsemezdim.
" dışarıda neden koruma var. Ne iş yapıyorsunuz ki. " dediğimde salondaki herkes tereddütle birbirlerine baktı.
Sedat abi " ııı şirketlerimiz var. Defne de moda tasarımcısı." inanmazca hepsine tek tek baktım. Her baktığımda gözlerini kaçırıyorlardı. Bu sırada telefonum çaldı. Baktığımda sağ kolumdan çok arkadaşım olan Cellat arıyordu. Mafyalarla ilgili önemli bir şey olabilirdi ama yine de kapattım. Ayıp olurdu.
Defne abla " neyse Aras sen Ada'ya odasını görster." Aras başıyla onaylayıp peşimden gel bakışı attı. Bende peşinden gittim. Mor kapılı odaya geldiğimizde Aras kapıyı açıp içeri girdi. Bende peşinden...
" burası senin odan. İstediğin şekilde dekor edebilirsin."
Aras odamdan çıktığında hemen Cellat 'ı aradım.
" alo Cellat sen beni niye aramıştın."
" ş- şey senin mekanını basmışlar. Onu söyliyecektim." sinirden kudururken bir yandanda konuştum.
" kim o pezevenkler "
" kara bela diye birisiymiş. Hani sen bir ara onun teslimatını basmıştın ya. İşte o"
" aklınca intikam alacak. Neyse onu depoya kaldırın ama dokunmayın ben halletcem." diyip yüzüne kapattım. Bu arada ben size kendimden bahsetmeyi unuttum.
Ben Ada SOYDAN. Mavi gözlü, kahverengi saçlı, harika fiziği olan birisiyim.
Mafyayım. Yer altındaki kimliğim ŞEYTAN ama kimse yüzümü bilmiyor. En iyi mafyalardan birisiyim.Annem ve babam beni küçükken yetimhaneye bırakmışlar. Hiç birisini tanımıyorum. Çok yakın arkadaşlarım var. Cellat, bulut, derin
Melezim. Kurt- vampir - cadı - büyücü - peri melezi... Bir sürü gücüm var. Size bazılarını söyliyim.
- çok hızlı koşabilirim.
- çok iyi duyarım.
- hipnoz yapabilirim.
- duyguları kontrol edebilirim.
- istediğim hayvana dönüşebilirim.
- büyü yapabilirim.
- uçabilirim
- kanatlarım var
- telekinezi
- ateş, su, toprak, hava, elektrik, buz, ruh elementini kullanabilirim.
- ölümsüzüm.... Ve daha bir sürü güçDünyanın en güçlü varlığı olmak bunu gerektirir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız Ve Üvey Abileri
FantasiMelez kızın başına gelen olaylar... Bir melez başına nasıl bu kadar bela açabilir?